A është AI e ardhmja e arsimit në Juglindje? - Business Magazine Albania

A është AI e ardhmja e arsimit në Juglindje?

AI

Inteligjenca artificiale (AI) në arsim dikur konsiderohej vetëm një mjet i përdorur nga nxënësit për të ndihmuar në shkrimin e eseve të tyre, por edhe vetë shkollat ​​në Juglindje kanë filluar të përdorin teknologjinë.

Një shkollë përgatitore për konvikt në West Sussex tani ka një mësues kryesor të AI që vepron si “bashkë-pilot” me udhëheqësin njerëzor të shkollës Tom Rogerson. Shkolla Cottesmore gjithashtu ka lejuar studentët të dizajnojnë mësuesin e tyre të përsosur duke përdorur teknologjinë. Qeveria ka thënë se AI ka fuqinë për të “transformuar arsimin”.

Si përdoret AI

Disa shkolla në Juglindje e kanë përdorur teknologjinë për të ndihmuar me formatimin e fletëve të punës, por mësuesi kryesor i AI u soll për të dhënë këshilla për çështje të tilla si për të mbështetur mësuesit dhe anëtarët e stafit, si dhe mënyra për të ndihmuar fëmijët me nevoja shtesë. Z. Rogerson, mësuesi kryesor në shkollën Cottesmore, tha: “Është atje për këshilla dhe për të sqaruar mendimet dhe si një tabelë tingëlluese.”

Për më tepër, tutorët e AI-së u miratuan në mënyrë që studentët të mund të bënin pyetje kur nuk ishte e disponueshme koha e vetme me mësuesit e tyre. Shkolla në Pease Pottage, e cila edukon fëmijë nga 8 deri në 13 vjeç, ngriti gjithashtu projektin “shkolla ime e ardhshme”, ku fëmijët dizajnojnë shkollën e tyre të përsosur imagjinare me ndihmën e AI.

AI është përfshirë gjithashtu në mësimet në shkollat ​​Turner në Folkestone, Kent, për t’i mësuar studentët se si ta përdorin atë në përgjegjësi.

Ndikimi i saj në të ardhmen

Dr Chris Trace, kreu i mësimit dixhital në Universitetin e Surrey, shpjegoi se AI ishte “këtu për të qëndruar, dhe ajo vetëm sa po bëhet më e mirë dhe më e shpejtë”.

Ai tha: “Në botën e ardhshme të punës unë shoh që AI do të jetë një mjet integral. Ju mund të mos keni punën tuaj të zëvendësuar nga AI, por ka të ngjarë ta zëvendësoni atë nga dikush që mund të përdorë AI.”

Dr Trace pohoi se në të ardhmen përparimi i një studenti mund të gjurmohej me ndihmën e AI për të ditur se çfarë kuptonin dhe për çfarë kishin nevojë për ndihmë.

“Unë mendoj se e ardhmja është me të vërtetë e ndritshme për arsimin dhe teknologjinë dhe përdorimin e saj, veçanërisht në juglindje.”

Inteligjenca artificiale mund të ndihmojë gjithashtu në mësimin e njerëzve në një mënyrë shumë individuale dhe të personalizuar duke e bërë arsimin më efikas, shpjegoi ai.

Shqetësimet

Rogerson tha se ishte shumë e rëndësishme që mësuesit njerëzorë të ishin gjithmonë në foto. Studentët gjithashtu duhet të mësohen për kufizimet e AI, shtoi ai.

“Është shumë e rëndësishme që ne të mos e humanizojmë shumë teknologjinë dhe të kuptojmë se çfarë është dhe ta trajtojmë atë si të tillë.”

Mësuesi kryesor tha se sektori i arsimit duhet të jetë “shumë, shumë i kujdesshëm” për mënyrën se si përdoret.

“Ne me të vërtetë duhet ta përqafojmë me kujdes këtë teknologji për të testuar kufijtë e saj, jo vetëm të supozojmë se është e gjitha e mirë, po ashtu të mos supozojmë se është e gjitha e keqe”, shtoi Dr Trace.

Një shqetësim i spikatur në nivel kombëtar janë studentët që bëjnë plagjiaturë me AI. Dr Trace shpjegoi se shumë nga puna origjinale që rrethon AI dhe edukimin u përqendrua në kundërveprimin e mashtrimit.

Cerys Walker, drejtuesi i ofrimit dixhital për shkollat ​​Turner në Folkestone, thotë se mësuesit mund të përdorin detektorë, por AI mund të prodhojë rezultate që duken kaq të natyrshme, saqë mund të jetë e vështirë të dallohen. Ajo shpjegoi gjithashtu se jo të gjithë studentët kishin të njëjtin nivel aksesi në teknologji në shtëpi, gjë që mund të rrisë disavantazhin.

Zonja Walker shtoi se ajo mendonte se shkollat ​​kishin për detyrë të edukonin studentët për përdorimin etik të AI, si dhe për disavantazhet e saj. Departamenti i Arsimit tha se potenciali i AI për t’u realizuar si mundësitë ashtu edhe rreziqet e saj ishin kuptuar.

bbc.com

 

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
2
Karta ime

Nëntotal: 1,400.00L

Shko te kartaVazhdo me pagesën

2