Një nga hapat tradicionalë në zhvillimin e një strategjie fillon me një analizë SWOT. SWOT nënkupton pikat e forta, dobësitë, mundësitë dhe kërcënimet. Rezultatet zakonisht nuk janë të dukshme, duke theksuar të njëjtat gjëra vit pas viti dhe duke dështuar të zbulojnë ndonjë mënyrë të re, unike për organizatën për të konkurruar. Pra, a mund të formojë vërtet një SWOT themelin e një strategjie efektive?
Analiza SWOT i është kredituar Albert Humphrey, i cili zhvilloi qasjen në Institutin e Kërkimeve Stanford në vitet 1960 dhe fillimin e viteve 1970. Ai synohej të përdorej për të fituar ndërgjegjësimin e situatës. Ju shqyrtoni mundësitë dhe kërcënimet tuaja të jashtme, dhe më pas identifikoni pikat e forta dhe dobësitë tuaja të brendshme. Rezultatet janë shpesh një listë e gjatë artikujsh, shpesh pa ndonjë hierarki rëndësie ose vërtetim nga të dhënat e jashtme. Dhe ky është problemi. Ndërsa disa nga vëzhgimet dhe opinionet mund të jenë të vlefshme, ecja përpara nga një SWOT zakonisht drejtohet nga zëri më i fortë në dhomë.
Analizimi SWOT mund t’ju sjellë disa informacione të dobishme, por nëse dëshironi që një SWOT të jetë efektiv, duhet ta vendosë atë në kontekstin e një kuadri strategjik. Ky kontekst duhet të bazohet në dy faktorë kyç – ku planifikoni të konkurroni dhe si planifikoni të dalloni. Këta faktorë duhet të udhëhiqen nga përkufizimi juaj gjithëpërfshirës i suksesit – në thelb, si duket fitorja për organizatën tuaj. Pastaj mund të ekzaminoni aftësitë dhe dobësitë tuaja dhe të identifikoni se ku duhet të investoni kohën, përpjekjen dhe burimet tuaja.
Elementet SWOT janë shumë kontekstuale. Vetëm për shkak se keni një forcë, kjo nuk do të thotë se do t’ju ndihmojë të konkurroni në mënyrë më efektive, ose të arrini aspiratën tuaj fituese. Përndryshe, një dobësi mund të jetë një dobësi vetëm në mjedise të caktuara ose për audienca të caktuara. Disa pika të forta mund të jenë dobësi nëse nuk janë në një nivel të mjaftueshëm për t’ju ndihmuar të arrini qëllimet tuaja. Çështja është se ju duhet të kuptoni se çfarë po përpiqeni të arrini së pari, përpara se të humbni kohë në një analizë SWOT, pasi shumë mirë mund të identifikoni një sërë aftësish të mundshme që nuk kanë lidhje me strategjinë tuaj.
Lexo edhe: Marketing tradicional! Mëngjesi dhe një xhiro me kalë falas, ikim në ‘Shtëpinë e Kuajve’ në zemër të Korçës!
Mendoni përsëri për analizën tuaj të fundit SWOT. A kishit një plan të qartë për zhvillimin e dobësive në pika të forta në lidhje me strategjinë tuaj? Apo keni zgjedhur elementë të ndryshëm dhe keni ndjekur ato që mendonit se ishin më të lehta për t’u trajtuar? Jo të gjithë elementët në SWOT-in tuaj ia vlen të ndiqen dhe vendosja e përpjekjeve tuaja në vendet e gabuara mund të rezultojë në sulmin e kërcënimeve të gabuara, ndërtimin e mundësive të gabuara, injorimin e dobësive kritike dhe dyfishimin e pikave të forta të gabuara. Pa një kornizë strategjike përpara, një SWOT mund të bëhet vetëm një ushtrim tjetër i kontrollit, i cili siç e dimë të gjithë është shumë i padobishëm.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.