A duhet të përdorni influencues të mediave sociale gjatë komunikimit në kohë krizash?

A duhet të përdorni influencues të mediave sociale gjatë komunikimit në kohë krizash?

influencues

Ndërkohë që përdorimi i influencuesve është një strategji popullore e marketingut, një studim i ri tregon se punësimi i tyre gjatë komunikimeve në periudhë krizash mund të rrisë mosbesimin ndaj një marke dhe të rrezikojë reagimin e konsumatorit.

Shpenzimet globale për influencuesit e mediave sociale parashikohet të arrijnë në 15 miliardë dollarë deri në vitin 2022, pasi më shumë se dy të tretat e markave shumëkombëshe në mbarë botën planifikojnë të rrisin shpenzimet për ta, brenda viteve të ardhshme.

Benedetta Crisafulli (Lektore e Lartë në Marketing, Birkbeck, Universiteti i Londrës) dhe Jaywant Singh (Profesor i Marketingut, Universiteti i Southampton) kanë vëzhguar se influencuesit e mediave sociale po përdoren gjithnjë e më shumë në komunikimet gjatë krizave.

Lexoni: Çfarë zgjidhni: frikë apo kënaqësi?

Krizat janë momente që zakonisht kthejnë vëmendjen drejt dështimit të markës, që humbasin besimin e konsumatorëve dhe mund të dëmtojnë marrëdhënien klient-markë.

Markat mund të adresojnë krizën duke përdorur disa mënyra ndikimi: duke folur për veprat e mira të së kaluarës dhe forcimin e vullnetit të mirë të markës. Megjithatë, autorët thonë, se “Nëse këto mënyra ndikuese komunikohen nga influencuesit, do të kishin një efekt të kundërt tek klientët”.

Kjo për faktin se prania e influencuesit bën që përgjigjja ndaj krizës të shfaqet manipuluese. Dhe studimi psikologjik tregon që konsumatorët i rezistojnë në mënyrë aktive komunikimeve të markave, që duken manipuluese.

Përdorimi i influencuesve gjatë komunikimeve në kohë krizash mund të paraqitet si një përpjekje e markës për të bindur konsumatorët se kriza është më pak serioze sesa mund të shfaqet.  Por “synimi manipulues i markës përkthehet në perceptim negativ, nga ana e klientit”, shprehen studiuesit.

“Vetëm nëse një markë synon të përdorë influencues në kontekstin e duhur, këta të fundit do të arrijnë të zvogëlojnë dëmin e markës në kohë krizash”, këshillojnë studiuesit.

WARC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0