A do të ketë rritje të çmimeve për përdoruesit e Youtube TV? - Business Magazine Albania

A do të ketë rritje të çmimeve për përdoruesit e Youtube TV?

YouTube TV filloi si ëndërr në sirtar. Ishte vetëm 35 dollarë kur doli për herë të parë në treg në 2018 me një përzgjedhje të madhe të kanaleve. Sidoqoftë, çmimi është rritur në 64.99 dollarë, që është duke iu afruar dyfishit të çmimit të lansimit.

Në një intervistë të kohëve të fundit me The Verge’s Decoder podcast, “chief product officer”në YouTube Neal Mohan foli për rritjen e çmimeve, duke cituar “realitetet ekonomike se si funksionon çmimi dhe përmbajtja”.

Fakti është se shërbimi i kanaleve televizive vjen me kosto të konsiderueshme për Google. Kompania është e detyruar t’i kalojë ato shpenzime te konsumatorët ndërsa ato rriten. Qëllimi i Google me YouTube TV është të fitojë para, dhe nëse kanalet rrisin koston që Google t’i transmetojë ato, atëherë çmimi i shërbimit e pasqyron atë.

Sidoqoftë, në të njëjtën intervistë, Mohan tha, “nuk ka një rritje tjetër të çmimit ose ndonjë gjë në të ardhmen e afërt”.

Çfarë do të thotë “term i afërt” në këtë rast?  Mohan nuk dha hollësira. Supozimi është se Mohan të paktën do të thotë pjesën tjetër të vitit 2021 kur flasim për “ardhmen e afërt”, por është e vështirë të thuhet me siguri. Ne vetëm duhet të presim dhe të shohim se çfarë bën kompania, por tani çmimi i saj është në përputhje me Hulu + Live TV, i cili gjithashtu shkon për 64.99 dollarë në muaj.

Duket se YouTube TV duhet të ketë një rritje çmimi, megjithatë. Fillimisht u rrit në çmimin e tij aktual 64.99 dollarë pak më shumë se një vit më parë në qershor 2020. Duke marrë parasysh ritmin e nxituar, një vit i plotë duket si një kohë e gjatë. Megjithatë, ndoshta Google më në fund ka gjetur çmimin që funksionon.

GEEK

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #26 - Korrik 2021

Ditët e nxehta të kësaj vere mund t’i freskoni me artikujt e revistës 26 të Businessmag. Një numër i pasur me artikuj rreth sipërmarrjeve në fusha të ndryshme, por edhe profileve interesante të sipërmarrësve. Që në kopertinë vini re dy djem që po çojnë përpara sipërmarrjen e ngirur nga prindërit. Një model për t’u ndjekur nga shumë sipërmarrje të tjera. Idetë e reja, nismat e reja në biznes sot janë më të rëndësishme se kurrë për të mundësuar suksesin.
Zhvillimet në disa tregje mund t’i gjeni në brendësi të revistës. Të tilla janë tregjet e real estate dhe ai i shërbimit postar.

Zhvillimet në fushën e teknologjisë këtë vit vijnë me 10 gjetjet më të rëndësishme teknologjike, të cilat janë orientuar shumë drejt zhvillimeve shëndetore.

Diaspora vjen me profilin e një sipërmarrëseje në fushën e stilimit dhe qepjes së veshjeve. Ornela ka arritur të hapë tre dyqane shërbimi, ku përshtaten brandet më të mëdha sipas nevojave të klientit.

Edukimi është një temë e prekur nga ne në këtë numër, pasi sfidat e edukimit në këtë vit pandemik kanë qenë të mëdha. Sjellim dy akademi me zhvillimet e tyre dhe qasjen ndaj edukimit gjatë pandemisë, si dhe mundësinë e edukimit të fëmijëve në format më të mira të mundshme.

Në brendë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0