A do ishe i gatshëm të investoje 1 000 euro në një app shqiptar? - Business Magazine Albania

A do ishe i gatshëm të investoje 1 000 euro në një app shqiptar?

a do te investoje 1000 euro ne nje app shqiptar

Dua.com është  aplikacioni që ka për qëllim të bashkojë 12 milionë shqipëtarë  në të gjithë botën në tri kategori: dashuri, ndihmë dhe biznes. 

Valon Asani, themeluesi dhe CEO i dua.com bëri një status në rrjetin social Linkedin ku i drejtohej audiencës me një pyetje ngacmuese: “A do të investonit 1,000€ te dua.com?”. Më pas, ka listuar edhe  përfitimet që do të keni nëse investoni, të cilat janë si më poshtë:

  • Do të bëheni aksioner në dua AG (CH) me dokumenta të rregullta ligjore 
  • Do të merrni informacion të brendshëm të kompanisë
  • Do të keni qasje në më shumë të dhëna, vrojtime, testime të produkteve të reja  dhe veçorive të reja të produkteve përpara kujtdo tjetër
  • Do të merrni ftesa për në mbledhjet e komunitetit-dua

Për të marrë më tepër informacion rreth këtij statusi të Valonit, ne kontaktuam dhe realizuam një intervistë të shkurtër me të.

Përshëndetje Valon! Urime për të gjithe punën që keni bërë me dua.com! Referuar edhe statusit tuaj të fundit në Linkedin ne duam t’ju bëjmë disa pyetje  për të kuptuar më tepër për zhvillimet dhe ecurinë e Dua.com.

Pse po e testoni këtë mënyrë?

Valon Asani-themelues-dua-aplikacion-interviste-business-magazine-albania

Kjo mënyrë (Crowd Financing apo Crowdfunding) mund të jetë një formë e vlefshme e marketingut e cila na ekspozon akoma më tepër në media. Gjithashtu duke e ndarë idenë, shpesh merren reagime, përshtypje dhe feedback nga komuniteti i përdoruesve dhe më gjerë. 

Pra, crowd financing/crowdfunding është një mënyrë e mirë për të testuar reagimin e publikut ndaj produktit/idesë që ofrohet – nëse njerëzit janë të prirur të investojnë, është një shenjë e mirë që produkti/ideja mund të funksionojë mirë në treg. 

Këta mini-investitorë mund të bëhen klientët më besnikë dhe reklamuesit më vokalë (brand-ambassadors të produktit apo idesë)

A është kjo një nevojë për fonde apo një strategji që ju keni menduar?

Kjo është një strategji për ta lidhur komunitetin tonë me platformen dua.com. Ne duam që t’i japim komunitetit tonë një mundësi që të bëhen pjesë e kompanisë dua AG dhe të identifikohen me të. 

Lexoni: Lançohet dua.com, aplikacioni që bashkon shqiptarët në mbarë botën

Ne, tani për tani, nuk kemi nevojë për fonde, pasi kemi investime nga investitorët tradicionalë dhe kemi bilanc financiar të qëndrueshëm.

Si po ecën Dua.com në muajt pas lançmit?

Tashmë janë bëre gati 2 muaj pas lançimit dhe kemi arritur që aplikacioni dua.com të shkarkohet mbi 206.000 herë nga Apple App Store dhe Google Play Store.

Kemi rreth 15.000-25.000 përdorues çdo ditë në aplikacion, të cilët e përdorin aplikacionin rreth 1.5 milion herë në ditë. Aktualisht, kemi përdorues nga 134 shtete të botës. Rreth 30% e përdoruesve janë shqiptarë nga diaspora, ku prijnë shtete si Gjermania, Zvicra, Mbretëria e Bashkuar, Italia dhe SHBA.

Duke e parë këtë zhvillim pozitiv në numra, gjykojmë se përdoruesit janë duke gjetur një vlerë të veçantë në aplikacionin dua dhe se jemi duke ofruar diçka që nuk mund ta gjejnë në asnjë aplikacion tjetër, që të lidhen me shqiptarë anë e mbanë botës.

Cila është arritja/milestone që doni të keni në fund të vitit të parë?

Në fund të vitit 2020 ne aspirojmë që të arrijmë  800.000 shkarkime të aplikacinit, dhe mbi 100.000 përdorues aktivë çdo ditë (daily active users).

Një vit pas lançimit (22.06.2021) dëshirojmë të arrijmë rreth 1.35 milion shkarkime dhe 225.000 përdorues aktivë çdo ditë. Gjithashtu, do te ketë përdorues Premium që paguajnë për të patur pa limit shërbimet tona.

Cili është shqetësimi më i madh që keni hasur gjatë kësaj kohe?

Për shkak të kufizimeve të imponuara nga menaxhimi i virusit Covid-19, diaspora shqiptare nuk ka qenë në gjendje të vizitojë vendet e origjinës – Shqipërinë, Kosovën dhe Maqedoninë e Veriut. Kjo ka dëmtuar të gjithë rajonin, sikundër edhe ne në dua.

Shpresojmë shumë që viti 2021 të mos ketë kufizime dhe diaspora të rikthehet në vendlindje më tepër se më parë.

Lexoni: Top 5 Startup-et për të cilat BusinessMag ka shkruar më shumë!

Faleminderit për intevistën Valon!

Faleminderit edhe juve! Ju dëshiroj suksese dhe më të mirat!

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0