Mposhtet COVID-19, 'Messi' dhe 'burofax' më të kërkuarit në Google - Business Magazine Albania

Mposhtet COVID-19, ‘Messi’ dhe ‘burofax’ më të kërkuarit në Google

Lamtumira e Lionel Messit nga Barcelona e bën botën të diskutojë, jo vetëm atë që lidhet me futbollin. Madje edhe më shumë se sa Coronavirus, tema kryesore e aktualitetit prej disa muajsh.

Në veçanti, në minutat në vijim të lajmit për dërgimin e burofax të famshëm te Barcelona, termi “Messi” u kërkua më shumë në portalin Mountain View se sa termi “Coronavirus” (me të kuq në grafikun më poshtë) dhe termin “Covid” (me të verdhë), dy termat që zakonisht përdoren më shumë në botë për të gjetur lajme që lidhen me evolucionin e pandemisë.

Një fjalë tjetër që shkaktoi një ‘’boom’’ në internet ishte “Burofax” (një rritje prej 4550% të kërkimeve), dokumenti ligjor që Argjentinasi përdori për të njoftuar Barcelonën për vendimin e tij dhe që në shumë vende nuk përdoret. Edhe New York Times e publikoi në rrjetet e tyre sociale, duke siguruar se ata nuk e kishin përdorur si fjalë në 30 vitet e fundit.

TMW

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0