Nike: mes tradicionales dhe online-it, njofton ulje të fuqisë punëtore - Business Magazine Albania

Nike: mes tradicionales dhe online-it, njofton ulje të fuqisë punëtore

Prodhuesi amerikan i pajisjeve sportive Nike ka njoftuar ndryshime të shumta në ekipin e menaxhimit dhe një ulje të fuqisë punëtore, me qëllim të përqendrimit në biznesin dixhital dhe shitjeve më të drejtpërdrejta te klientët, pasi pandemia e virusit koronar po ndryshon zakonet e blerjes së konsumatorit.

Kompania tha se ndryshimet e planifikuara do të çonin në “humbje neto të punës në të gjithë kompaninë”, duke rezultuar në kostot e njëhershme të taksave, bazuar në pagën e ndarjes për punëtorët e pushuar nga afërsisht 200 deri në 250 milion dollarë, njoftoi CNBC. Më 31 maj 2019, Nike kishte 76,700 të punësuar në të gjithë botën, sipas të dhënave nga raporti vjetor i kompanisë.

Investimi në sektorë më të fortë të kompanisë

Një zëdhënëse e Nike nuk pranoi të thoshte saktësisht se sa shumë vende pune do të shkurtoheshin, duke insistuar se masa nuk kishte për qëllim uljen e kostove, por në investimin në sektorët më të fortë të biznesit të kompanisë.

Megjithëse raportoi një humbje neto të papritur në tremujorin e katërt të vitit fiskal dhe një rënie prej 38 përqind të shitjeve nga e njëjta periudhë një vit më parë, shitjet në internet të Nike u rritën me 75 përqind në tremujor, duke përfaqësuar rreth 30 përqind të të ardhurave totale. Kompania ka një kapitalizim tregu prej 153 miliardë dollarë.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0