Ndonjëherë një artikull që ishte i rëndësishëm disa vjet më parë tashmëështë vjetëruar dhe shpërndarja e tij mund të shkaktojë më shumë dëm sesa dobi (dhe do shkaktojë zemërimin e miqve të tu gazetarë). Ndonjëherë artikulli është aq i vjetër sa të gjithë (përveç jush) e kanë parë tashmë atë.
Megjithatë, kjo ndodh për të gjithë ne – është e lehtë të harroni të kontrolloni datën e publikimit, e cila shpesh fshihet nga pamja.
Tani, Facebook po bën diçka për këtë çështje. Të enjten, kompania njoftoi se do të fillojë të tregojë njoftime, duke i lënë përdoruesit të dinë që ata po shpërndajnë një artikull të vjetër më shumë se 90 ditë.
Facebook thotë se botuesit e lajmeve kanë shprehur shqetësime në lidhje me artikujt më të vjetër, që shpërndahen në faqet sociale, pasi ai mund të shkaktojë “keqkuptim të gjendjes aktuale”.
Lexoni: The Serif dhe The Frame – ikona të kombinimit të teknologjisë dhe artit
Natyrisht, nganjëherë artikujt e vjetër janë akoma të rëndësishëm, kjo është arsyeja pse përdoruesit ende do të jenë në gjendje ta ndajnë atë duke klikuar “Vazhdoni”.
Karakteristika është duke u lançuar globalisht.
Facebook thotë se do ta ofrojë këtë opsion gjatë muajve të ardhshëm. Kompania u shpreh se po kërkon të tregojë njoftime tek postimet e lidhura me COVID-19, duke siguruar informacione në lidhje me burimin e lajmit dhe, duke i drejtuar njerëzit në faqen e saj të Qendrës së Informacionit COVID-19.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.