Ja se si lideri mund të fitojë besueshmërinë e punonjësve

Ja se si lideri mund të fitojë besueshmërinë e punonjësve

Besueshmëria

Nga të gjitha tiparet që e bëjnë një udhëheqës të vlerësohet dhe të njihet ka një tipar, që qëndron mbi të tjerat:  Besueshmëria.

Që dikush të ndjekë një lider nëpër rrugëtimin e vështirë drejt suksesit, natyrisht që duhet të ketë ambicie. Sigurisht që udhëheqësi duhet të nxisë, të përqendrohet, përkushtohet dhe të jetë këmbëngulës.

Por pa besueshmëri dhe pa një ndjenjë të thellë besimi, që ky person ia vlen të ndiqet, asgjë tjetër nuk do t’i bëjë njerëzit të qëndrojnë me ju. Në fakt, mungesa e besueshmërisë mund të bëjë krejt të kundërtën. Ajo mund t’i kthejë njerëzit kundër jush.

Udhëheqësit e besueshëm nuk fyejnë, manipulojnë ose poshtërojnë askënd – publikisht ose privatisht. Këta udhëheqës janë të vetëdijshëm se respekti është thelbësor, për të fituar besnikërinë dhe respektin e njerëzve. Përmes veprimeve të tyre delikate dhe të vazhdueshme, ata fillojnë të fitojnë besueshmëri si udhëheqës me kalimin e kohës. Ata nuk u tregojnë punonjësve apo partnerëve të tyre se sa të besueshëm janë. Ata thjesht veprojnë në mënyra që e dëshmojnë këtë.

Cilat janë disa mënyra si mund të filloni të fitoni besueshmëri si udhëheqës?

  1. Bëhuni ekspert në fushën tuaj

Askush nuk dëshiron të ndjekë një drejtues që kontrollon punën e tyre, por nuk ka as informacionin më të vogël, se çfarë po ndodh.

Kjo është arsyeja pse kaq shumë njerëz e respektuan (dhe vazhdojnë ta respektojnë) Steve Jobs. Ai nuk ishte një shef ekzekutiv i veshur me kostum, që jepte urdhra për produktet, për të cilat nuk dinte asgjë. Në vend të kësaj, ai kalonte një kohë të konsiderueshme me projektuesit dhe inxhinierët. Ai mbeti një praktikues i vërtetë i zanatit të tij.

Lexoni: Shumica e kompanive mund të punojnë nga shtëpia përgjithmonë

Disa drejtues e fillojnë udhëtimin e tyre si një individ i talentuar, që kërkon të “përshkallëzojë” ekspertizën e tij. Të tjerët janë futur në një pozicion udhëheqjeje dhe duhet të kapërcejnë eksperiencat e hidhura, në mënyrë që të marrin një sens të saktë të produktit ose shërbimit.

Pavarësisht se në cilin drejtim orientoheni si lider, është absolutisht e rëndësishme që kurrë të mos distancoheni shumë nga thelbi i punës. Përndryshe, ju jeni thjesht një “kokë”, që flet.

  1. Lërini veprimet tuaja të flasin më shumë se fjalët

Askush nuk dëshiron të ndjekë një udhëheqës që bën premtime që nuk mund t’i mbajë.

Disa nga drejtuesit më të këqij, u thonë punonjësve që do t’i promovojnë në pagesë, përpara se ta dinë me siguri nëse kompania mund ta përballojë atë – ose më keq akoma, pavarësisht nëse performanca e punonjësit e garanton atë apo jo. Këto janë momente kur një drejtues kompromenton mundësinë afatgjatë për të fituar besimin afatshkurtër të ekipit.

Por në 9 nga 10 raste, këto vendime bëjnë të kundërtën e krijimit të besimit. Ata përfundojnë duke u dhënë njerëzve arsye që të mërziten – dhe kjo është gjëja e fundit që dëshiron një udhëheqës.

  1. Tregohuni të përgjegjshëm

Askush nuk dëshiron të ndjekë një udhëheqës, që mund të shohë atë që të tjerët bëjnë gabim, por nuk mund të gjejë asgjë të gabuar në veprimet e tij të përditshme.

Kështu që shumë udhëheqës e ngatërrojnë “marrjen e përgjegjësisë” me paraqitjen e dobët ose të paaftë. Ata mendojnë se nëse thonë, “Unë mund ta kisha bërë atë gjë më mirë”, ata në fakt po tregjnë një dobësi dhe po e nxisin ekipin të mendojë se lideri i tyre nuk është i duhuri.

Në të vërtetë, duke qenë në gjendje të merrni përgjegjësi dhe të pranoni gabimet tuaja, ju po krijoni një mjedis, ku të tjerët mund të bëjnë të njëjtën gjë. Ju po i lini njerëzit të dinë që, si udhëheqës, jeni i gatshëm të ekzaminoni veten dhe të kërkoni mënyra përmirësimi – kjo u tregon njerëzve se si të bëjnë të njëjtën gjë.

Mos harroni: një drejtues që jeton me frazën, “Bëni siç them unë, mos bëni siç bëj unë” nuk është aspak një lider i vërtetë.

INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0