Zara fokusohet tek shitjet online, mbyll 1200 dyqane në të gjithë botën

Zara fokusohet tek shitjet online, mbyll 1200 dyqane në të gjithë botën

Zara

Kompania Inditex, pronare e markës së rrobave Zara, do të mbyllë 1200 dyqane në të gjithë botën duke qenë se gjatë pandemisë shitjet online janë rritur shumë.

Kompania spanjolle ka edhe marka të tjera në pronësi si Bershka, Pull & Bear dhe Massimo Dutti.

Mbylljet do të jenë kryesisht në Azi dhe në Evropë. Ndërsa 107 dyqanet e ndodhura në Britani kanë më pak gjasa të preken. Kompania tha se nuk do ketë shkurtim të punonjësve, sepse do t’i duhet stafi për porositë dhe dërgesat online.

Inditex, një nga kompanitë më të mëdha në botë për veshje, u godit rëndë nga pandemia. Shitjat e saj ranë me 44 për qind nga 1 shkurti deri më 30 prill. Kompania raportoi humbje prej 400 milionë euro gjatë katër mujorit të parë. Gati një e katërta e dyqaneve u mbyllën deri më 8 qershor.

Lexoni: Ja se si t’i ndihmoni punonjësit tuaj, që janë prindër dhe punojnë nga shtëpia

Por, sidoqoftë shitjet online u rritën me 50 përqind në krahasim me të njëjtën periudhë të 2019-ës, dhe 95 për qind në krahasim me prillin e 2019.

Inditex tha se do të përshpejtojë shitjet online pasi kërkon të shmangë sfidën e konkurrentëve si H&M dhe pronarit të Uniqlo, Fast Retailing,dhe rivalëve të rinj online, përfshirë Asos dhe Boohoo në Mbretërinë e Bashkuar, të cilat përparuan gjatë izolimit.

Sipas planit të ri të Inditex, shitjet online do të përbëjnë më shumë se 25% të totalit deri në vitin 2022, krahasuar me 14% në vitin 2019. Dyqanet më të mëdha do të veprojnë si qendra shpërndarëse për shitjet online.

The Guardian

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0