Menaxherët duhet ta përhapin fjalën
Tundimi për t’i pushuar të gjithë në të njëjtin moment është i lartë. Është më mirë që njerëzit ta dëgjojnë drejtpërdrejt dhe jo përmes të tjerëve. Humbja e punës tuaj (edhe kur e prisni, pasi njerëzit padyshim që e kuptuan këtë) është një përvojë emocionuese dhe stresuese. Ju nuk doni t’i ndani ato emocione me të gjithë.
Lexoni: Ministrat e Financave të BE: Coronabonde apo fond solidariteti?
Në vend të kësaj, zbatoni hierarkinë e korporatave. Menaxherët e drejtpërdrejtë mund të dërgojnë lajmet në një grup, por vetëm për anëtarët e ekipit të tyre. Menaxheri i menaxherëve duhet t’i informojë ata më parë. Askush nuk duhet të pushojë njerëzit dhe pastaj të kthehet për të zbuluar se pozicioni i tyre gjithashtu u eliminua.
Jepuni njerëzve një shans për t’u përgjigjur
Pushimet nga puna nuk janë koha për diskutim. Takimet duhet të jenë të shkurtra. Por njerëzit duhet të kenë mundësinë që të shprehin shpejt ndjenjat e tyre. Disa njerëz do të qajnë. (E qara është në rregull dhe nuk duhet të pengohet.) Mund dhe duhet të ofroni akoma një kohë për t’u përgjigjur. Pa këtë mundësi, ata nuk kanë ku t’i drejtojnë ndjenjat e tyre. Nuk duhet të uleni të dëgjoni për tre orë, duke i lejuar ata të bërtasin, por le të thonë se është e padrejtë, një vendim i keq biznesi, ose se shqetësohen se si do të paguajnë qiranë e tyre.
Kjo nuk është një e mirë për të gjithë, por njerëzit duan një shans të përgjigjen. Ata nuk mund ta bëjnë këtë në një telefonatë ose konferencë video, ku janë të pranishëm të gjithë. Njerëzit kanë nevojë për një shans për të folur me njerëzit që njohin.
Dërgoni dokumente të printuar
Është më mirë të shmangni e-mailin. Dërgoni dokumente të printuar. Sigurohuni që kopjet të mbërrijnë në shtëpinë e tyre për t’u nënshkruar, një ditë pas njoftimit. Pse të nesermen? Sepse gjëja e fundit që dëshironi është që zarfi të arrijë përpara se të takoheni me punonjësit online.
Ofroni një burim për informacion
Në këtë rast, ka shumë pyetje që askush nuk mund t’u përgjigjet. “Kur do të hapen bizneset?” Askush nuk është mjaft i sigurt. “A do të hapen bizneset?” Dikush mund të ketë një përgjigje për këtë. “A do të punësohen ish-punonjësit nëse dhe kur bizneset të rihapen?”
Shkruani një dokument me pyetje të bëra shpesh dhe dërgojani menaxherëve, përpara se të njoftojnë punonjësit e tyre. Ofrojuni punonjësve një njeri real që mund të telefonojnë për të bërë pyetje. Do të habiteni me numrin e gjërave që dalin pas një pushimi nga puna.
Shumë prej tyre nuk do të dinë se ku të drejtohen. Ata duhet të kenë një numër telefoni dhe një adresë e-maili për të bërë pyetje.
Lexoni: COVID-19, Ulet numri i të infektuarve, 6 të prekur në 24 orë
Mos harroni se pushimet nga puna në distancë janë vetëm të përkohshme
Kur qeveria të heqë rregullat për distancimin shoqëror, pushimet duhet të rifillojnë ballë për ballë. Përjashtimet për këtë janë të pakta. (Nëse një punonjës punon gjithnjë në distancë, atëherë një pushim i tillë nga puna është në rregull; përndryshe, duhet të flisni ballë për ballë. Ju ua keni borxh punonjësve tuaj këtë.)
Pushimi nga puna është shumë personal. Mos e bëni atë përmes një komunikimi në grup. Mos harroni, këta janë njerëz që po kalojnë një kohë sfiduese. Ata – ne – të gjithë meritojmë sa më shumë respekt.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.