Gabimet më të mëdha të menaxhimit dhe si t’i shmangni ata

Gabimet më të mëdha të menaxhimit dhe si t’i shmangni ata


Cilat janë disa nga gabimet më të mëdha të menaxhimit të kohës që bëjnë njerëzit dhe si mund të shmangen? Ishte kjo pyetja që fillimisht u shfaq në Quora : 

Autori Nir Eyal  iu përgjigj kësaj pyetje. Ai tha se mund të fliste shumë mirë rreth kësaj çështje pasi ishte një ndër personat që ka gabuar në manxhimin e kohës. Gjatë rrugëtimit të tij ai ka zbuluar të mirat dhe të këqijat e menaxhimit të kohës. Në këtë artikull do të lexoni katër prej tyre:

Nuk e trajtoni kohën në mënyrë të vlefshme
Trajtimi i kohës në mënyrë të vlefshme tregon respektin që keni për të. Sa më shumë të dini vlerën e kohës, aq produktiv.

Mos bërja e një programi ditor
Studimet kanë treguar se shumica e njerëzve kryesisht e amerikanëve kanë probleme me menaxhimin e kohës. Kjo do të thotë se njerëzit zgjohen dhe e nisin ditën pa plan dhe i bëjnë gjërat në mënyrë spontane. Për Nir Eyal, ky është një problem i madh, por jo i pa rregullueshëm. Bërja e një plani ditor lidhur me punën i ndihmon njerëzit që të rimarrin në dorë kontrollin e vetes dhe kohës.

Lexo: 11 gabime që bëni me menaxhimin e kohës suaj

Bërja e një liste me detyra për menaxhimin e kohës
Gjithmonë duhet të rendisni në një dokument apo në një copë letër gjërat që ju duhen. Ka disa mënyra për të renditur gjërat nga më të rëndësishmet deri tek pak më të rëndësishmet. Por, ai sugjeron që renditja e gjithçkaje është një gabim i madh, pasi duhet të renditen gjërat më me përparësi me qëllim që të mos ketë ngatërresa.

Jepini kohë vetes të tregoni vlerat tuaja
Në përgjithësi ne i bëjmë gjërat mekanike, “Bëj këtë”, “Bëj atë”… dhe rrallë fokusohemi tek vlerat. Duhet të sigurohemi që orari po pasqyron aspektin e vlerave. Është e rëndësishme të kuptoni se çfarë ka me të vërtetë shumë vlerë.

Inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Karakteri nuk zhvillohet me thjeshtësi, por nëpërmjet përvojës së vuajtjeve.”
— Helen Keller
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0