KFC, tani ka mish edhe për veganët

KFC, tani ka mish edhe për veganët



KFC po lançon një version vegan për burgerin me pulë në Mbretërinë e Bashkuar.

Zinxhiri i fast food-eve po e quan këtë risi “Mashtruesi”. Ai do të shitet në disa restorante të zgjedhura për 4 javë. Përbëhet nga mish i grirë dhe majonez vegan.

Mishi i grirë është një zëvendësim i mishit origjinal, sepse përbëhet nga proteina dhe kërpudha të fermentuara. KFC e përshkruan këtë burger si “triumfi i hiles”.

Lexoni: Bill Gates dhe Richard Branson kundër vrasjes së kafshëve. Ja një zgjidhje më e mirë

Gjatë muajit Maj, McDonalds lançoi burgerin pa mish në dyqanet në Gjermani, një nga tregjet e saj më të mëdha ndërkombëtare.

Ky është një trend që po rritet me shpejtësi të madhe për të gjetur alternativa të tjera të mishit për të ndryshuar dietat e konsumatorëve dhe për të reduktuar dëmin që i bëhet mjedisit.

Sipas Euromonitor International, globalisht tregu me pakicë i zëvendësuesve të mishit mund të rritet nga 18.7 miliardë dollarë në vitin 2018 në 23 miliardë dollarë në vitin 2023.

/CNN

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0