Bashkë me dimrin po vijnë dhe reklamat e Krishtlindjeve

Bashkë me dimrin po vijnë dhe reklamat e Krishtlindjeve


Atmosfera e festave nuk do të ishte kaq e bukur pa reklamat e Krishtlindjeve.

Shpenzimet nga kompanitë për reklamat e Krishtlindjeve në vitin 2018 do të godasin një nivel të ri prej 6.4 miliardë, thotë një përfaqësues i industrisë.

Sipas Shoqatës së Reklamave, shpenzimet për reklamat e Krishtlindjeve janë rritur gati 50% në tetë vjet.
Reklamimi është bërë më i rëndësishëm për pronarët e dyqaneve duke u përpjekur të joshin blerësit nga rivalët online.

Lexoni: Reklama e Krishtlindjeve që nuk do të shfaqet më për motive politike

Shumë kompani të mëdha tashmë kanë zbuluar reklamat e tyre të Krishtlindjeve, duke përfshirë Marks & Spencer, Debenhams dhe shumicën e supermarketeve të mëdha.

Më shumë se një e katërta e të gjitha shpenzimeve të reklamave ndodh në periudhën e Krishtlindjes.

“Reklamuesit po rrisin investimet e tyre në reklamat e Krishtlindjeve nga viti në vit, sepse ata e dinë se ato kanë një impakt më të madh”, thotë Karen Fraser, drejtoreshë e Credos, një institut që hartoi parashikimin me Shoqatën e Reklamave.

“Reklamimi i ndihmon dyqanet për të tërhequr klientët dhe kjo ndihmon në ruajtjen e vendeve të punës “, tha Karen Fraser nga Credo.

“Ne kemi nevojë për reklama, dhe ne kemi nevojë për reklamat e Krishtlindjeve në veçanti.”

Më poshtë po ju rikujtojmë disa nga reklamat më të mira të Krishtlindjeve në vite:

  • M&S 2016: Krishtlindjet me dashuri nga zonja Claus

  • Reklama e Krishtlindjeve Faqet e Verdha – Mistletoe (1992)

  • John Lewis 2011 – Pritja e gjatë

https://www.youtube.com/watch?v=pSLOnR1s74o

  • Harvey Nichols 2011 – E keni bërë ndonjëherë Ecjen e Turpit?

  • Edeka 2015

https://www.youtube.com/watch?v=V6-0kYhqoRo

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0