“Tirana Card”, nisma e dy të rinjve që u vlerësua nga juria e StartUp3 - Business Magazine Albania

“Tirana Card”, nisma e dy të rinjve që u vlerësua nga juria e StartUp3


Dy të rinj nga Fakulteti Ekonomik i Universitetit të Tiranës  kanë ndërmarrë një nismë për kryeqytetin. Tirana Card, është një sipërmarrje që po nis dhe synon të mbështesë turizmin. Djemtë tregojnë për Businessmag se për këtë kanë parë modelet e qyteteve të huaja. Ata tani po punojnë për ngritjen e platformës.

Mund të na tregoni pak rreth jush dhe si lindi ideja juaj e biznesit ?

Ne jemi Florian Snalla dhe Igli Muçaj, të dy studentë të Fakuktetit të Ekonomisë, Universiteti i Tiranës, që të dy të apasionuar ndaj sipërmarrjes në përgjithësi dhe inovacionit në veçanti. Mendojmë se gjithçka ka nisur që nga viti i parë në universitet. Që atëherë kemi shfaqur prirjet tona drejt lëndëve të manaxhimit, sipërmarrjes dhe gjetjeve të  ideve të reja të biznesit. Gjatë viteve në FEUT gjithmonë kemi qenë në kërkim të eventeve të ngjashme dhe e ndjenim se një mundësi e tillë do na jepej në lëndën e Inovacionit ku u zhvillua një kompeticion i ngjashëm, ku u ngjiz dhe ideja jonë e biznesit e quajtur “Tirana Card”. Ideja jonë është frymëzuar nga shumë qytete të tjera europiane, të cilat janë duke përdorur këtë model, siç është “Budapest Card”, “Lyon City Card”, “Amsterdam City Card” etj.

Cili është misioni i projektit të biznesit, risitë dhe avantazhet tuaja konkurruese ?

“TiranaCard” vjen si një përgjigje e rritjes së numrit të turistëve të huaj në Tiranë dhe e trendit në rritje të vizitave nëpër atraksionet kulturore të Tiranës dhe rritjes së numrit të këtyre atraksioneve. Tirana Card do të jetë zgjidhja e shumë pyetjeve të turistëve të huaj për të eksploruar Tiranën dhe ky është edhe misioni ynë. Pra, të bëjmë qytetin më të aksesueshëm, më të lirë për t’u eksploruar dhe më interesant për t’u vizituar në sytë e turistëve të huaj. Risia në këtë produkt qëndron në mënyrën e implementimit të shërbimeve që ne ofrojmë.

Pse mendoni se ideja juaj mund të kthehet në një biznes të suksesshëm ?

Sepse besojmë se ajo çka ofrojmë është diçka e re për Tiranën dhe një vlerë e shtuar për turistët. Duke studiuar trendet e fundit të turistëve dhe fluksin e hyrjeve të tyre në vitet e fundit në Tiranë besojmë se është momenti i duhur për t’u ofruar atyre diçka të tillë.

Pas pjesëmarrjes në eventin StartUp 3, cilat janë hapat që do të ndiqni për ta kthyer idenë e biznesit në realitet?

Aktualisht ne jemi në një fazë të avancuar të biznesit tonë dhe hapat e rradhës do të jenë mjaft vendimtarë për realizimin e idesë. Një ndër pikat kryesore në hapat që ne po ndjekim është zhvillimi i takimeve të njëpasnjëshme me partnerët tanë, përpilimi i kontratave dhe mbyllja e marrëveshjeve me ta. Gjithashtu mund të përmendim dhe zhvillimin e mëtejshëm të ëebsite www.tiranacard.com.

Si e imagjinoni biznesin tuaj pas 5-10 vitesh ? Cili është vizioni juaj ?

Pas 5 vitesh ne synojmë që të jemi konsoliduar në treg duke tërhequr një pjesë të madhe të turistëve të huaj që vizitojnë Tiranën, duke e kthyer kështu produktin tonë në produktin më të dashur dhe më me vlerë për turistët. Në një periudhë 10-vjeçare synimi ynë është që krahas produktit kryesor të mundësojmë dhe hedhjen e produkteve të reja në treg me anë të të cilave do të arrinim të zgjeronim tregun tonë, duke mos u kufizuar vetëm në një targetgrup të caktuar. Vizioni ynë është të jemi një nga kompanitë lider në sektorin e turizmit duke siguruar, cilësi, kreativitet dhe produkte inovative.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0