Scuderia Ferrari dhe Philip Morris bashkohen në Misionin Winnow

Scuderia Ferrari dhe Philip Morris bashkohen në Misionin Winnow para Çmimit të Madh të Japonisë


Në garën e kësaj fundjave të Çmimit të Madh të Formula 1 në Suzuka të Japonisë, Scuderia Ferrari do të prezantohet me makinat e reja, të cilat mbajnë siglën Mission Winnow. Çfarë është kjo nismë?

Misioni mban emrin “Winnow” që fillimisht i është referuar pastrimit të grurit nga kashta (apo shapit nga sheqeri), por u përdor më tej gjerësisht për të përshkruar ndarjen nga të panevojshmet, evidentimin e së mirës dhe dallimin e së vërtetës.

Kjo është nisma e re globale që Scuderia Ferrari në bashkëpunim me Philip Morris International Inc. (PMI), një partneritet 45 vjeçar prezantojnë këtë fundjavë. Kjo nismë vë theksin te roli i shkencës, teknologjisë dhe novacionit si element fuqizues për çdo industri.

Njëkohësisht “Winnow” përshkruan më së miri rrugën dhe disiplinën që PMI po ndjek për të përmbushur vizionin ambicioz të një të ardhmeje pa tym.

“Përmes misionit Winnow ne duam t’i tregojmë botës se si kemi ndryshuar, të ndajmë me ta arritjet e PMI-së, si dhe përkushtimin tonë ndaj shkencës dhe novacionit që mundëson një të ardhme më të mirë,” tha André Calantzopoulos, Drejtor Ekzekutiv i PMI.

“Ne do ta përdorim këtë nismë globale si një dritare në PMI-në e re si dhe për të sfiduar paragjykimet e atyre që mund të kenë ende dyshime për ne dhe motivet tona. Partneriteti ynë me Scuderinë Ferrari na jep mundësinë të ndërtojmë ura komunikimi me kritikët dhe mbështetësit si dhe të arrijmë përfshirjen e një shkalle më të lartë audience “.

Kompania e vlerëson si tejet të rëndësishme ndjekjen dhe dedikimin e përkushtuar ndaj ekselencës shkencore dhe inxhinierike me një fokus intensiv në detaje. Është ky angazhim dhe fokus që po krijojnë një ndryshim paradigme në industrinë e duhanit drejt një të ardhmeje më të mirë.

Në rrugën drejt së ardhmes, PMI ka zgjedhur ashtu si Scuderia Ferrari, të ecë përpara pa kthim pas: PMI duhet përparojë shpejt dhe vazhdimisht, duke shqyrtuar dhe analizuar çdo ditë hapin e ardhshëm.

“Misioni Winnow ka të bëjë me transformimin tonë si kompani, në atë që ne besojmë dhe në mënyrën se si punojmë për të mundësuar një të ardhme më të mirë. Scuderia Ferrari është partneri ideal për të realizuar Misionin Winnow, për shkak të pasionit të ekipit për novacion dhe etjes për përmirësim të vazhdueshëm në kërkim të fitores,” tha Miroslaw Zielinski, President Science & Innovation në PMI.

Zielinski shtoi: “Ne jemi duke nisur Misioni Winnow në pistën e F1 sepse tifozët e motorsportit e kuptojnë se nuk ka drejtime të kundërta në gara, por vetëm rrugë që të çon përpara; ndaj ne besojmë se me ta ndajmë këtë vizion.”

Misioni Winnow ofron një pasqyrim të brendshëm të dy kompanive që operojnë në fusha shumë të ndryshme, por që njëkohësisht kanë dhe shumë gjëra të përbashkëta. Për të dyja kompanitë, suksesi varet nga pasioni i ndjekësve të tyre mbi standardet më të larta të performancës.

Për të mësuar më shumë rreth Missionit Winnow vizitoni www.missionwinnow.com ose @missionwinnow në Facebook, Instagram dhe Twitter.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0