Crowdfunding, mundësi dhe sfidë për startup-in tuaj

Crowdfunding, mundësi dhe sfidë për startup-in tuaj


E marta konsiderohet si dita më e mirë për të nisur një fushatë Crowdfunding, dhe pikërisht në këtë ditë Festivali i Inovacionit mundësoi trajnimin e rradhës për startup-et që i janë bashkuar festivalit.

Çfarë është Crowdfunding?! Është procesi i financimit të një projekti të caktuar nga sa më shumë njerëz të jetë e mundur në një kohë të caktuar, qoftë për një ide biznesi apo kauzë bamirësie.

Por, për këtë strategji na shpjegoi më shumë Jes Baily, drejtuesja e trajnimit.

Jes Baily është një specialiste e crowdfunding dhe themeluese e “Crowdfund 360”, kompani konsulence me qendër në Londër që ndihmon startup-et dhe sipërmarrjet sociale të sjellin në jetë projektet e tyre.

Shqipëria numëron 232 fushata crowdfunding që nga viti 2010 ku vetëm 4 prej tyre kanë qenë të suksesshme. Shumica e tyre kanë qenë fushata bamirësie ose personale. “Startup-et shqiptare janë në hapat e tyre të parë përsa i përket financimit me fushata online,” thotë Baily.

“Një nga fushatat më të mira shqiptare ka qenë ajo e Dentem, edhe pse fatkeqësisht nuk e arritën objektivin e caktuar, ” shton ajo, “por të paktën provuan.”

Gjatë trajnimit u fol për sekretet që e bëjnë të suksesshme një fushatë online, e një prej tyre është fakti që duhet të bëjmë kujdes me çfarë prezantojmë. Është më e lehtë të kërkosh financim për një produkt tëndin sesa një software, më pas detajet e prezantimit janë ato që bëjnë diferencën nga një fushatë tek tjetra.

Lexoni: Festivali i Inovacionit, përgatit kompanitë shqiptare si të tërheqin investitorë potencialë

Por çfarë e bën të suksesshëm një startup? “Pasioni!,” kështu përgjigjet Baily, “Duhet të keni pasion dhe rrjedhimisht dedikim për të ngritur një startup, këto janë primare.” Sigurohuni që startup-i juaj zgjidh një problem të caktuar dhe të ketë një ekip dinamikë, asnjë person i vetëm nuk mund të drejtojë një kompani të suksesshme.

Evente të tilla, e bëjnë botë e biznesit të duket më e lehtë dhe një kohësisht më të nevojshme, por për këtë nevojiten profesionistë. Festivali i Inovacionit 2018 ka bërë bashkë aktorë të ndryshëm të skenës inovative të rajonit, duke i dhënë të njëjtin fokus si kompanive të sapo krijuara (startups) ashtu edhe kompanive dhe korporatave lider në vend me ndihmën e TOK / Digital Agency.

“Ishte sfidë edhe kënaqësi që TOK / Digital Agency të konceptonte identitetin e festivalit të parë të inovacionit në Shqipëri.” thotë Erind Aliçkolli, Partner Menaxhues në TOK. “Jemi munduar të krijojmë një hapësirë fizike ku kompanitë të kenë mundësinë të prezantojnë ose demonstrojnë produktet dhe shërbimet inovative të tyre.”

Identiteti vizual dhe konceptual i Innovation Festival Tirana 2018 është shoqëruar me një fushatë informimi dhe marketingu në terren dhe në rrjete sociale me një design të thjeshtë.

“Fokusi  kryesor ishte të përcillnim një informacion sa më të detajuar tek pjesmarrësi, por edhe tek publiku,” tregon për BusinessMag z. Aliçkolli.

Innovation Festival Tirana 2018 vjen si një platformë e shumfishtë ku bëhen bashkë workshop edukative, takime B2B, prezantime të kompanive dhe mundësi financimi.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0