Shqiptarët, fillojnë të prenotojnë herët pushimet jashtë. Kryeson Antalya

Shqiptarët, fillojnë të prenotojnë herët pushimet jashtë. Kryeson Antalya


Këtë vit vlerësohet të ketë pasur një rritje të lehtë të çmimeve për pushimet në Turqi, në veçanti në Antalya. Megjithatë, shqiptarët e kanë ekuilibruar çmimin me prenotime të bëra më herët se vitet e kaluara. Në një intervistë për Businessmag.al, Ornela Zholaj, drejtuese e Global Travel, tregon se shqiptarët vazhdojnë të tregojnë interes të lartë për pushimet familjarë në Antalya.

Si është fluksi i udhëtimeve jashtë krahasuar me një vit më parë dhe cili është trendi i këtij viti?

Trendi vazhdon të mbetet Antalya dhe jo vetëm për Shqipërinë. Këtë vit në Antalya ka një rritje të madhe të turistëve Europianë për pushimet familjare.

Greqia pason me një numër tjetër të konsiderueshëm pushuesish shqiptare. Kjo edhe për faktin e kalimit, ku mundësia për të pushuar drejt Greqisë ka kosto më të lira, nisur nga fakti që udhëtimi bëhet me makinë dhe gamën më të madhe të akomodimeve e ka në formën e B&B, ose apartamente me qera. Resortet në Greqi janë më të pakëta dhe kostot e tyre mund të pëballohen nga një numër jo shumë i madh pushuesish.

Antalya ofron mbi 500 resorte për të gjitha buxhetet, si ato ekonomike edhe ato të nivelit të lartë Luxury.

A ka pasur ndryshime në çmime?

Çmimet e paketave kanë një rritje këtë sezon, por të gjithë në operatorët turistikë përmes fushatave promocionale, kemi këmbëngulur për prenotimet e hershme, gjë që mundëson ulje të konsiderueshme.

Kjo ka pasur efekt si asnjë vit tjetër. Shumica kanë bërë prenotimet për pushimet duke filluar që nga muaji Janar.

Pjesa tjetër që nuk kanë mundur për arsye të ndryshme të prenotojnë, do ta ndiejnë më shumë rritjen e çmimeve këtë sezon.

Cila është koha mesatare që familjet shqiptare zgjedhin të pushojnë jashtë? 

70 % e pushuesve preferojnë paketat 1 javore, pasi pjesën tjetër të lejes preferojnë ta kalojnë edhe në jug të Shqipërisë.

 

 

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0