Starbucks do të hapë një dyqan çdo 15 orë deri në 2022

Starbucks do të hapë një dyqan çdo 15 orë deri në 2022


Që pas krizës financiare ndërkombëtare Kina u bë destinacioni i shumë bizneseve të zhvilluara. Konsumi kishte rënë në SHBA e Europë, ndërsa ritmet e rritjes së ekonomisë Kineze ishin mbresëlënëse.

Shumë rrjete ndërkombëtare vijojnë ta shohin me interes të lartë tregun aziatik.

Kina e cila është tregu i dytë më i madh i Starbucks pas SHBA-ve, pritet të bëhet i pari së shpejti.

Sipas vlerësimeve të Bloomberg, zinxhiri amerikan ka vendosur të hapë një dyqan të ri çdo 15 orë deri në vitin 2022. Çka përkthehet në rritjen me 6 mijë dyqane të reja.

Lexoni edhe: Starbucks vendos të mbyllë 8,000 dyqane për gjysëm dite për të trajnuar stafin e tij

Plani agresiv i zgjerimit është mundësuar pasi “Nestle SA” arriti një marrëveshje me vlerë 7.2 miliardë dollarë me Starbucks, duke siguruar kështu kapitalin e nevojshëm.

Marrëveshja tani do të lejojë Nestle të mbështesë produktet Starbucks, duke futur produkte të markës në supermarketet vendase, restorante dhe shërbimin katering.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0