1. Asnjëherë mos e merr ushqimin e dikujt tjetër nga frigoriferi – kjo është një JO e madhe.
2. Shmangni hapjen e një bisede në ambientin e punës – do të ketë herë tjetër më të përshtatshme për të biseduar në lidhje me raportet dhe statistikat.
3. Mbani pastër dhe në rregull tavolinën tuaj të punës – kjo është një zyrë dhe jo dhoma juaj.
4. Mbani telefonat me dridhje ose silent – askush nuk dëshiron ta dëgjojë Justin Beiberin si zilen tuaj të telefonit.
5. Zyra juaj nuk duhet të kundërmojë nga era e ushqimit – klientët nuk duan të nuhasin atë çfarë ju keni ngrënë.
6. Mos ja ngul sytë ekranit të kolegut tuaj, ndërsa jeni duke folur me ta – kjo ju bën të dukeni sikur doni të fusni hundët kudo.
7. Mos rrini pezull pas tavolinës së dikujt – ju lutem, kjo është shumë dekurajuese.
8. Të vini erë të mirë – ju nuk doni që të njiheni si kolegu “me aromë të keqe”.
9. Mos e përzieni punën me kënaqësinë.
10. Mos ua ngulni sytë kolegëve tuaj – të ëndërroni gjatë ditës është një gjë, por jo të bëheni kuriozë për njerëzit jashtë.
Përshtatja me një zyrë të re është gjithmonë e frikshme dhe nervat apo durimi juaj mund të testohen në kohë, por nëse ju jeni i sjellshëm në punë dhe bëheni i dobishëm mund të shmagni thashethemet e kota. Ju duhet të siguroheni që të lini një përshtypje të mirë te shefi dhe kolegët tuaj.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.