Çfarë tregon ngjyra e pashaportës - Business Magazine Albania

Çfarë tregon ngjyra e pashaportës


Pasaporta nuk tregon shumë për pronarin e saj. Është e vështirë të bësh një pozë të mahnitshme në foton e saj (vetëm nëse je një princ), ti nuk vendos dot një thënie që të frymëzon në faqet e pashaportës, dhe ti nuk mundesh të zgjedhësh as ngjyrën e saj.Kjo e fundit, shpjegohet nga Business Insider , pse pasaportat janë në ngjyrë të kuqe, blu, jeshile dhe të zezë. Çuditërisht, edhe pse pse ngjyra e pashaportës nuk përcaktohet nga ndonjë sistem kategorizimi strikt i shtetit – po kjo nuk do të thotë që ngjya është zgjedhur rastësisht.

“Shumica e pashaportave janë në ngjyrë blu dhe nuaca të së kuqes”, thotë zëvendës ministri i marketingut të Passport Index, Hrant Boghossian, edhe pse ka shumë variante ngjyrash. Edhe pse gjeografia, politika, dhe besimi fetar marin pjesë kur shteti zgjedh ngjyrën e pashaportës së tij, nuk ka udhëzime apo rregullo që tregojnë ngjyrën e këtyre dokumentave kombëtare.

“Nuk ka asgjë që e përcakton ngjyrën e pashaportës”, konfirmon Anthony Philbin nga Organizata Civile Internacionale e Aviacionit. E cila vendos standartet e pashaportës madhësinë, formatin, dhe teknologjinë.

Atëherë çfarë mund të themi për ngjyrën e pashaportës? Boghossian thotë se ajo lidhet me identitetin e një kombi.

Pashaporta e kuqe

Pashaportat e kuqerremta përdoren nga pjesëtarët e Unionit Europian (përveç Kroacisë), dhe shtete të cilat aspirojnë të bëhen pjesë e tij (si Turqia) kanë ndryshuar ngjyrën e pashaportës për t’u përshtatur. The Economist e quajti këtë një “ushtrim brandi”. The Andean Community i Bolivisë, Kolumbisë, Ekuadorit dhe Perusë ka gjithashtu pashaporta të kuqerremta.

Pashaporta e Zvicrës, sipas madës së njohur zviceriane, kombinohet me flamurin e saj.

Pashaporta blu

Boghossian tha për Business Insider se Karaibet, zakonisht përdorin ngjyrën blu, edhe pse është e ngjashme me “Botën e Re”.

Vox tregoi se vendet e bashkuara si Brazili, Argjentina, Paraguai, Uruguai, dhe Venezuela, të njohur si Mercosur, të gjithë kanë pashaportë blu (ërveç Venzuelës, e cila akoma mban një pashaportë të kuqe që nga koha kur ishte pjesë e komunitetit Andean).

Pashaporta e SHBA-së, u bë blu e thellë në 1976-tën për t’u kombinuar me ngjyrën e flamurit amerikan. Po më përpara?

“Ne mendojmë se dokumentat e para të udhëtimit të SHBA ishin të kuqe”. Pashaporta e gjelbër u përdorë në 1930-tën, më pas ato të kuqerremta, dhe pashaportat e zeza në 1970-tën”.

Pashaporta e gjelbër

“Shtetet islamike përdorin pashaportën e gjelbër për shkak të rëndësisë që ka ngjyra për besimin e tyre,” ka thënë Boghossian për Business Insider. Variante të jeshiles janë përdorur gjithashtu nga anëtarë të ECOWAS – Komuniteti Ekonomik i Shteteve Perëndimore të Afrikës – duke përfshirë këtu Nigerinë dhe Senegalin.

Pashaporta e zezë

Ka dhe një interpretim tjetër më praktik, të zgjedhjes së ngjyrës së pashaportës.

Ngjyrat e errëta (edhe nuaca të thella të blusë dhe të kuqes) tregojnë më pak pisllëk dhe duken më zyrtare. Këtu bëjnë pjesë Republika e Botswana, Zambia, dhe Zelanda e Re – e zeza konsiderohet gjithashtu dhe ngjyra kombëtare e shteteve në fjalë.

Së fundmi, ne mund të nxjerrrim shumë përfundime për ngjyrta e pashaportave, por ajo çfarë një pashaportë përfaqëson është më shumë se tiparet gjeo-politike dhe ekonomike. “Ne harrojmë që pashaportat i përkasin njerëzve. Për shumë ato janë një barrier. Për disa të tjerë, ato janë nje e drejtë kalimi,” thotë Boghossian për Travel + Leisure.

SHBA dhe Siria lëshojnë pashaporta blu – por Siria ka pashaportën e rangut më të keq në botë. Të kesh një pashaportë siriane do të thotë se ke akses në 32 shtete pa vizë, kjo për shkak të marrëdhënieve diplomatikë.
Ndërkohë që SHBA ka pashaportën e tretë më të mirë të rangut.

“Qeveritë në të gjithë botën kanë lirinë të zgjedhin ngjyrën dhe dizjanin, por fatëkeqësisht shumë pak kanë kuptuar rëndësinë e këtij dokumenti në përfaqesimin e identitetit të një shteti.”

/Travel + Leisure.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0