Reklama e Reebok: Nëse vrapon shpejt sa duhet, fiton një palë atlete FALAS - Business Magazine Albania

Reklama e Reebok: Nëse vrapon shpejt sa duhet, fiton një palë atlete FALAS


Marka e atleteve është mjaft e apasionuar pas sfidave apo konkurseve të vrapimit ndaj dhe reklamat e tyre janë plot kreativitet për ti bërë këto sfida sa më reale.

Më parë ka qenë marka Asics e cila në reklamat outdoor të saj ka sfiduar njerëzit për të garuar kundër një imazhi dixhital të vrapuesit Ryan Hall. Ndërsa tani është Reebok që po sjell argëtimin.

Pak javë më parë në Stokholm, kjo markë implementoi një reklamë outdoor ku vendosën Brenda saj një kamera dhe një teknologji matëse të ritmit të kalimtarëve.

Cilido që vraponte pranë reklamës më shpejt se 17 kilometra në orë, bënte të mundur shkyçjen e një palë atletesh të reja ZPump 2.0.

Mund të shikoni videon mëposhtë:

Vetë njerëzit nuk e kanë idenë se çfarë është shpejtësia 17 km në orë, por është një ‘hile’ e përsosur për të vënë në lëvizje një turmë të madhe me njerëz.

“Na josh ideja për ta kthyer një billboard klasike në një diçka inovative dhe unike,” thotë Markus Schramm, drejtor krijues i agjencisë së reklamave Animal, e cila ideoi projektin në fjalë.

“Kjo i jep klientëve një përvojë të çastit, dhe ne si markë jemi në gjendje të sigurojmë diçka vërtet me vlerë.”

“Për ne tek Reebok, është e rëndësishme për ti bërë gjërat realisht dhe aktualisht të aktivizojmë target grupin tonë,” – shton Filip Lagerback, menaxher i PR-it të Reebok Nordic.

“Ne duam të frymëzojmë njerëzit të vrapojnë dhe përtej limiteve të tyre, edhe kur nuk janë në palestër. Kjo përbën edhe thelbin e sloganit tonë ‘Be More Human’ .

Nëse-vrapon-shpejt-sa-duhet-fiton-një-palë-atlete-FALAS-businessmag

/Adweek/

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0