A ka moshë sipërmarrja?

A ka moshë sipërmarrja?


N.q.s Hollivudi do të portretizojë një sipërmarrës në një film, atëherë ai do të zgjedhë një të ri rreth të njëzetave. I riu ndoshta nuk ka një diplomë universiteti dhe vishet me pantallona xhins. Ai ka flokë të pakrehura dhe një mjekër që sapo i ka dalë.

Ky është stereotipi i ri i sipërmarrësit modern, që përfaqësohet nga Mark Zuckerberg. Gjithsesi ky personazh përfaqëson vetëm një pjesë të vogël të botës sipërmarrëse. Shumë sipërmarrës në moshën 20-vjeçare nuk e kishin menduar që do të kishin një biznes në të ardhmen.

Themeluesi i McDonald, Ray Krox, shiste gota letre deri në moshën 52-vjeçare. J.K Rowling ishte një mama e ndarë nga i shoqi dhe jetonte me ndihmë sociale deri në moshën 31 vjeçare.

Mos u shqetësoni nëse jeni mbi 40 vjeç dhe nuk keni filluar akoma biznesin tuaj. Akoma ka kohë. Shanset janë, që ndërkohë që keni punuar gjatë jetës, ju do të keni mësuar një ose dy gjëra që do t’ju ndihmojnë.

J.K Rowling

 

Ky artikull u publikua më parë nga Entrepreneur.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Mos ndiq pararatë, ndiq pasionin.”
— Tony Hsieh
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0