Përse asnjë nuk po i përgjigjet emailit tuaj? - Business Magazine Albania

Përse asnjë nuk po i përgjigjet emailit tuaj?


 për The Muse

Pra, ju dërguat një email. Dhe prisni një përgjigjje të shpejtë. Më pas, ju prisni. Dhe vetëm prisni. Shumë shpejt ju pushton një ndjesi, si ajo kur sapo keni nisur një marëdhënie me dikë. Filloni ti riktheheni bisedave duke pyetur veten nëse keni thënë diçka që nuk duhet ta kishit thënë apo bërë.
Fatkeqësisht mund të keni të drejtë. Ne humbim shumë pikë duke dërguar një email jo në mënyrën e duhur.
Ja disa nga arsyet pse ju ndeshni me qetësinë e palës tjetër.

1. Emaili juaj është shumë i gjatë

Në statistikat e mia, të marra pas një kërkimi, gjeta shumë studime dhe pretendime: Më shumë se 100 miliardë emaile dërgohen çdo ditë. 28 % e një jave mesatare pune harxhohet duke dërguar emaile ndërsa 65 % e të gjithave emaileve hapen në ekranin e vogël.

Koha mesatare për të lexuar një email është 15-20 sekonda, njerëzit kontrollojnë emaile 36 herë në orë.
Dy çështje janë të qarta: Emaili merr një ton nga koha jonë dhe vëmendja jonë zgjat shumë pak.

Kështu, nëse koha që kemi për të parë emailet nuk është shumë e gjatë, edhe emaili vetë nuk duhet të jete shumë i gjatë. Nëse i ktheheni një emaili dhe shikoni se keni shkruajtur pesë paragrafe në vend të 5 fjalive vërtetë të qarta, është koha për të nxjerrë sharrën!

Nuk mund ta jepni idenë në pak rreshta? Përpiquni ta telefononi klientin ose të ndaloni pak në tavolinën e kolegut tuaj. Dhe më pas dërgoni një email për të përbledhur ato çka diskutuat.

2. Kërkesa juaj është e paqartë

E pranoj se kam dërguar edhe emaile të gjata ku fjalët kanë rrjedhur lumë. Mendimet kanë dalë nga mendja dhe janë hedhur në email. Emaile të tilla ishin të tmerrshme! Kur i kam ri-lexuar ato, është e qartë që thashë aq shumë pa e fshehur faktin se nuk dija se ç’mendoja apo se çfarë po pyesja. Kur se dija se çfarë doja si mund të prisja që tjetri të më ndihmonte?

3. Jo problemi juaj, i tyre
Fatkeqesisht, edhe emailet e shkruara më mirë dhe telefonatat e sjellshme refuzohen. Mos e merrni personale. Kujtoni se edhe marrësit e tyre janë njerëz, të parregulltë me afatet, duke bërë xhonglerin për të gjetur nje ekuilibër midis punës dhe jetës, duke u përpjekur të kënaqë shefin dhe klientët ose mbase edhe duke bërë plane për ta lënë atë punë.

Nëse jeni duke pritur për të dëgjuar nga një klient, bisedoni me një menaxher kontabiliteti ose merrni vesht se çpo ndodh përreth.

 4… ose ndoshta jeni ju problemi!

Përsëri mos e merrni personale. Ju s’mund ta detyroni dikë që tju kthejë një përgjigjje ashtu siç edhe nuk mund ta bëni dikë që tju pëlqejë ju nëse personalitetet nuk përputhen. Megjithatë ju mund ta kontrolloni veten në situata të veçanta dhe të zhvilloni veti që i bëjnë njerëzit tju respektojnë. Kur respektoheni tregon se ju shiheni si një potencial për lider dhe udhëheqësit rrallë injorohen.

Marre nga The Muse

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0