Kupa e Botes Brazil 2014 dhe fenomeni “multiscreening” - Business Magazine Albania

Kupa e Botes Brazil 2014 dhe fenomeni “multiscreening”


 

 

Me shume njerez perdorin me shume ekrane per te shijuar Kupen e Botes.

GLOBAL: Pothuaj gjysma e personave shikues te TV ne gjithe boten gjate mbremjeve jane duke perdorur disa ekrane njekohesisht, ndersa Kupa e Botes, Brazil 2014 eshte duke e nxitur me shume kete trend.

Studimi i quajtur “The Connected Life” nga kerkuesit e tregut TNS analizoi 56, 600 perdorues internet ne 50 shtete, per te kuptuar se si teknologjia eshte duke transformuar jeten e tyre. U zbulua se 48% e atyre qe shikonin TV ne mbremje, ne te njejten kohe angazhoheshin ne aktivitetet te tjera dixhitale, te tilla si mediat sociale apo kontrolli I postes elektronike (email-it) apo duke bere shop online.

Nisur nga ky studim, ne mungese te statistikave studimore, edhe ne Shqiperi do te vinim re kete fenomen ne perqindje te rendesishme; besoj cdokush nese do te kujtoje se si i kalon mbremjet ne shtepi, mund teshprehet se pothuaj te gjithe personat ne shtepi, nderkohe qe ndjekin nje program ne TV, ne te njejten kohe nuk e ndajne smartphone e tyre nga dora. Dhe kryesisht jane duke u angazhuar ne biseda te ndryshme “conversations” ne Facebook, duke postuar statuse apo duke bere Likes si edhe duke naviguar ne faqe ku mund te behet shop online.

Duke u kthyer tek studimi i TNS, nga te dhenat doli ne pah se kerkesa per permbajtje (content) Live eshte amplifikuar pergjate Kupes se Botes ne javet e fundit, ku shikuesit ne gjithe boten aksesojne eventin ne fjale nepermjet pajisjeve (device) te ndryshme ne shtepi dhe ne levizje, ndersa jane ne te njejten kohe duke u angazhuar ne bisede ne platformat e mediave sociale.

woman5

REKORDI I NDERVEPRIMEVE NE TWITTER

Ndeshja gjysme finale ne te cilen ekipi i vendit organizator Brazil humbi thelle (1 – 7) ndaj Gjermanise realizoi nje numer rekord nderveprimesh ne Twitter, sipas raportit te Guardian: 35.6 milion tweets pergjate takimit te cilat thyen rekordin e meparshem prej 24.9 milione tweet gjate eventit Super Bowl 2014. 

Nje tjeter rekord ishte numri prej 6,341 tweets per minute gjate ketij evenimenti.

woman4

Kupa e Botes, Brazil 2014 ka verejtur nje rritje te personave qe e ndjekin ndeshjne e transmetuar ne TV nga pajisje alternative por kjo nuk ishte dicka qe vendoste rekorde pasi kjo praktike ishte tashme e perdorur gjeresisht nga shikues qe ndiqnin programet e tyre te preferuara nga laptopet, tabletet apo kompjuteret.

25% e personave te anketuar ne gjithe boten shikonin cdo dite emisione (permbajtje) nga pajisje dixhitale apo nga kompjuteret e tyre.

Nje rast I vecante ishte Hong Kong ku ka periudha kur me shume persona zgjedhin te shohin TV dhe video Online nga pajisjet e tyre dhe jo nga TV tradicional. Per shembull pas darke, 26% e njerezve ndiqnin emisione , filma apo ndeshje futbolli nga pajisjet e tyre dixhitale ndersa vetem 14% I ndiqnin ato nga ekrani i TV.

woman3

Megjithate kjo nuk do te thote qe ekrani tradicional i Televizionit eshte drejt zhdukjes. Ne nivel global, tre te katertat e te anketuarve (75%) ulen perpara ekranit te TV cdo dite dhe nje pjese e madhe e tyre konsumojne ushqimin e tyre duke pare emisionet e mbremjes.

Duke komentuar keto zbulime, Matthew Froggatt, drejtor department tek TNS, u shpreh se “rritja e multiscreening eshte nje fenomen I dukshem dhe ne rritje, vecanerisht ne tregjet aziatike”.

Reklamuesit duhet te pershtaten me nje perqasje me te integruar online ne menyre qe te angazhohen gjithmone e me shume me konsumatoret e tyre.

Burimi i informacionit: TNS, The Guardian: permbajtje shtese nga Warc; perkthyer dhe redaktuar nga staffi i Infoalbania.org  

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0