Netflix ka bërë lëvizjen më të madhe në historinë e argëtimit, duke blerë Warner Bros. Discovery në një marrëveshje madhore që kap vlerën mbi 80 miliardë dollarë. Ky nuk është thjesht një transaksion i madh financiar, është një tërmet kulturor dhe ekonomik që riorganizon të gjithë industrinë e filmit dhe televizionit.
Me këtë super-blerje, Netflix përthith disa prej franchisave më të fuqishme të të gjitha kohërave:
Harry Potter, DC Universe, Game of Thrones, Dune, Batman, Friends, Looney Tunes, Middle Earth dhe The Last of Us.
Këto IP nuk janë më thjesht filma e seriale, janë kështjella kulturore që garantojnë prodhim për dekada dhe janë arma strategjike e gjigantëve globalë të streaming.
Netflix hyn në klubin që dikur nuk e pranonte
Netflix ka ndërtuar identitetin e tij si “i jashtmi” i Hollywood-it, por kjo marrëveshje e vendos kompaninë si lojtari më i fuqishëm në treg. Mirëpo, fitorja nuk vjen pa sfida.
Kultura e Warner Bros është e ngulitur në traditën e kinemasë, premierave të mëdha dhe marrëdhënieve prej dekadash me regjisorë dhe producentë.
Netflix, nga ana tjetër, ka qenë platformë e mbyllur, me pak kinema dhe shumë fokus te streaming.
Tani Netflix duhet të ndryshojë filozofinë e vet nëse dëshiron të ruajë vlerën që sapo bleu. Dhe sinjalet e para janë dhënë: kompania ka deklaruar se do të ruajë publikimet teatrore të Warner Bros.
Efekt domino/ Disney alarmohet, Apple duhet të zgjohet
Kjo lëvizje ka ndezur alarmet në të gjithë industrinë:
Disney
Dominimi i saj me Marvel dhe Star Wars tani përballet me një rival të kalibrit të barabartë. Epoka ku Disney sundonte e vetme botën e mega-franchisave po mbyllet.
Apple
Apple TV+ ishte ndërtuar me ambicien e HBO-së si standardi më i lartë kreativ. Tani HBO është pronë e rivalit më të madh të Apple.
Kjo e shtyn Apple drejt një dileme që përflitet prej vitesh:
A është koha për të blerë Disney-n?
Reklamuesit/ Porta e artë tek përmbajtja premium hapet
HBO kishte një ad-tier, por ishte i kufizuar. Futja e katalogut HBO brenda Netflix-it shpërthen tregun e reklamave premium, duke rritur ofertën dhe duke ulur fragmentimin.
Markat që synojnë të reklamojnë pranë titujve si Dune, Succession apo The Last of Us, tani kanë një arenë shumë më të madhe.
Abonentët/ Çmimet do të rriten… dhe ne do t’i pranojmë
Ka një të vërtetë të pashmangshme:
Çmimet e Netflix do të rriten.
Konsumatorët mund të ankohen për pak, por nuk ka rrugëdalje: kur të gjitha universet e mëdha filmike përfundojnë në një platformë, zgjedhja bëhet pothuajse e detyruar.
Netflix thotë se bashkimi me HBO Max “ul çmimin krahasuar me pajtimet e ndara”. Përkthimi real:
Më shumë për të paguar, por jo aq shumë sa do të kishe paguar veç e veç.
Moment historik
Ky është momenti që shumë analistë e krahasojnë me blerjen e Marvel nga Disney, një lëvizje që ndryshoi përgjithmonë hartën e industrisë së argëtimit.
Netflix nuk po bën thjesht një investim, po deklaron të ardhmen.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.