Amazon lançon Lens Live, një mjet blerjeje i fuqizuar nga AI për përdorim në botën reale - Business Magazine Albania

Amazon lançon Lens Live, një mjet blerjeje i fuqizuar nga AI për përdorim në botën reale

Amazon lançon Lens Live, një mjet blerjeje i fuqizuar nga AI për përdorim në botën reale

Amazon po investon më tej në përvojat e blerjes të fuqizuara nga inteligjenca artificiale me lançimin të martën e Lens Live, një përditësim i ri i fuqizuar nga AI për funksionin e saj të blerjes Amazon Lens, i cili u mundëson konsumatorëve të zbulojnë produkte të reja përmes kërkimit vizual, ngjashëm me konkurrentët si Google Lens dhe Pinterest Lens. Ky mjet gjithashtu do të integrohet me asistentin e blerjes të Amazon, Rufus, për të ofruar informacione mbi produktet, sipas shitësit.

Lens Live nuk do të zëvendësojë mjetin ekzistues të kërkimit vizual të Amazon, Amazon Lens, i cili lejon të bësh një foto, të ngarkosh një imazh ose të skanosh një barkod për të zbuluar produkte. Në vend të kësaj, ai shton një komponent në kohë reale për Amazon Lens, duke të lejuar të drejtoni telefonin drejt objekteve që shihni në botën reale dhe të shihni produkte të ngjashme në një karusel të rrëshqitshëm në fund të ekranit.

Ky shtim është një nga disa mënyrat se si Amazon po përdor inteligjencën artificiale për të ndihmuar blerësit online. Gjatë vitit të fundit, kompania ka lançuar gjithashtu veçori të tjera si asistenti i saj i AI Rufus, udhëzues blerjeje të fuqizuar nga AI, përmbledhje të përmirësuara të rishikimeve të produkteve me AI, mjete AI për gjetjen e rrobave që përshtaten, përmbledhje audio të produkteve me AI, sugjerime të personalizuara blerjeje, si dhe mjete për tregtarët.

Lexo edhe:Pse euroja digjitale mund të mos mjaftojë për Evropën?

Lens Live përfiton nga aktivitete që klientët tashmë i bëjnë: krahasimi i blerjeve në dyqane fizike në botën reale për të parë nëse Amazon ofron një ofertë më të mirë për të njëjtin artikull ose të ngjashëm. Kur përdorin funksionin e ri Lens Live, klientët mund të prekin çdo artikull në pamjen e kamerës për të aktivizuar funksionin që fokuso Espresso në atë produkt. Nëse gjejnë një përputhje që u pëlqen, mund ta shtojnë në shportën e blerjes duke prekur ikonën (+) plus ose të prekin ikonën e zemrës për ta ruajtur në listën e dëshirave.

Ky funksion mundësohet nga shërbimet Amazon SageMaker, të cilat lejojnë vendosjen e modeleve të mësimit makinerik në shkallë të gjerë. Ai funksionon në Amazon OpenSearch të menaxhuar nga AWS.

Përveç kësaj, asistenti i blerjes i fuqizuar nga AI i Amazon, Rufus, është i disponueshëm në këtë përvojë të re, duke u mundësht klientëve të shohin përmbledhje të produkteve të gjeneruara nga AI dhe pyetje të sugjeruara bisedore që mund të bëjnë për të mësuar më shumë rreth artikullit. Sipas Amazon, kjo u lejon blerësve të bëjnë një hulumtim të shpejtë të produktit dhe të shohin informacione përpara se të bëjnë një blerje.

Funksioni Lens Live po lançohet fillimisht në aplikacionin Amazon Shopping për iOS, fillimisht për “dhjetëra miliona” blerës në SHBA përpara se të shpërndahet për të tjerët në SHBA. Kompania nuk tha nëse do të zgjerohet në tregje të tjera globale.

techcrunch

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Mos ndiq pararatë, ndiq pasionin.”
— Tony Hsieh
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0