Chipotle përdor inteligjencën artificiale për të hapur lokale të reja me ritme marramendëse - Business Magazine Albania

Chipotle përdor inteligjencën artificiale për të hapur lokale të reja me ritme marramendëse

Chipotle përdor inteligjencën artificiale për të hapur lokale të reja me ritme marramendëse

Inteligjenca artificiale po ndihmon zinxhirin amerikan të ushqimit të shpejtë Chipotle të zgjerohet me një ritëm të jashtëzakonshëm, sipas CEO-së së kompanisë, Scott Boatwright.

Gjatë një takimi të organizuar nga revista Fortune për drejtuesit operativë të kompanive, Boatwright deklaroi se Chipotle planifikon të hapë një lokal të ri pothuajse çdo 24 orë gjatë këtij viti, duke theksuar se kompania po rritet me një “shpejtësi eksponenciale”. “Dhe nëse mendoni për rritjen që na pret, nevoja për individë me aftësi të larta, të përkushtuar dhe me vlera të qarta është më kritike sot se kurrë më parë për markën tonë,” u shpreh ai.

Lexo edhe:Cilat janë profesionet më të paguara në Europë?

Një nga instrumentet kryesore që po ndihmon këtë rritje është Ava Cado, mjeti i punësimit i bazuar në inteligjencë artificiale, i cili sipas Boatwright, ka shkurtuar kohën e punësimit me rreth 75%. Kjo teknologji është pjesë e sistemit të ri të rekrutimit që Chipotle prezantoi në tetor 2024, në partneritet me kompaninë Paradox. Ava Cado mund të komunikojë me kandidatët, t’u përgjigjet pyetjeve të tyre për kompaninë, të mbledhë informacion bazë, të caktojë intervista dhe të dërgojë oferta pune kandidatëve të përzgjedhur nga menaxherët e restoranteve. Boatwright theksoi se kohët më të shpejta të punësimit “jo vetëm që na ndihmojnë të mbajmë restorantet gjithmonë të stafuar, por sigurojnë që të kemi talentin më të mirë të disponueshëm në industri”. Në fjalën e tij në samit, ai shtoi se kur bëhet fjalë për përdorimin e AI-së, Chipotle synon të eliminojë mbetjet dhe të përmirësojë përvojën e punonjësve, e jo t’i zëvendësojë ata.

Inteligjenca artificiale po përdoret gjithashtu nga kompania për të fituar përsëri klientët përmes ofertave të personalizuara në programin e saj të shpërblimeve, si dhe për të analizuar sjelljen e konsumatorëve dhe për të përshtatur promocionet. Në fund të marsit, Chipotle kishte rreth 3,800 lokale në mbarë botën, nga të cilat afërsisht 3,700 ndodhen në Shtetet e Bashkuara, sipas raportit financiar të tremujorit të parë. Për vitin 2025, kompania synon të hapë 315 deri në 345 lokale të reja, ku rreth 80% e tyre do të përfshijnë një “Chipotlane”, pra një dritare “drive-thru” për tërheqjen e porosive. Gjatë tremujorit të parë, Chipotle realizoi gati 2.9 miliardë dollarë të ardhura, duke shënuar një rritje prej 6.4% krahasuar me të njëjtën periudhë të vitit të kaluar. Fitimi neto arriti në 386.6 milionë dollarë. Rezultatet financiare të tremujorit të dytë pritet të publikohen në muajin korrik.

nyp

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Mos ndiq pararatë, ndiq pasionin.”
— Tony Hsieh
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0