Në botën e sipërmarrjes dhe marketingut digjital, emri i Gary Vaynerchuk ngrihet si një flamur i suksesit të arritur përmes punës së palodhur, intuitës dhe aftësisë për të lexuar dhe kuptuar trendet e kohës më mirë se shumica e konkurrentëve të tij. Ai është një shembull i sipërmarrësit të shekullit XXI që ka ndërtuar një perandori përmes aftësisë së tij për të tërhequr vëmendjen e njerëzve.
Nga bodrumi i verërave në sallonet e investitorëve të teknologjisë
I lindur në Bjellorusi në vitin 1975, Vaynerchuk emigroi në SHBA me familjen e tij në vitet ’80. Jeta e tij nuk filloi në mjedise luksoze; si shumë emigrantë të tjerë, ai e pa suksesin si një nevojë, jo si një opsion. Në bodrumin e një dyqani vere që babai i tij menaxhonte, Gary filloi të eksperimentonte me marketingun që do ta shndërronte atë më pas në një figurë të njohur botërisht.
Lexo edhe : Samir Mane, shqiptari i parë në listën e miliarderëve të Forbes
Në fillim të viteve 2000, ai përdori fuqinë e YouTube për të promovuar ‘Wine Library’, biznesin e familjes, duke e transformuar atë nga një dyqan lokal me të ardhura modeste në një perandori me mbi 60 milionë dollarë fitime. Në një epokë kur shumica e njerëzve e shihnin YouTube thjesht si një faqe për video qesharake, Gary e kuptoi potencialin e saj për tregti dhe ndërtimin e markës.
Sipas Vaynerchuk, sekreti i ndërtimit të një audience besnike është të japësh vlera pa pushim – përpara se të kërkosh diçka në këmbim. Kjo filozofi e ka bërë atë të famshëm në botën e mediave sociale dhe ka ndihmuar në rritjen e agjencisë së tij, VaynerMedia, një kompani që ka punuar me marka të mëdha si Pepsi, GE dhe Unilever.
Ai nuk është thjesht një sipërmarrës, por një predikues i epokës digjitale, një guru që i motivon njerëzit të punojnë më shumë dhe të ndjekin ëndrrat e tyre. Në videon e tij të parë, ai ishte një shitës i verës. Sot, ai është një shitës i ëndrrave për sipërmarrje dhe iniciativa për miliona ndjekës.
Një mjeshtër i vetë-marketingut apo një mit modern?
Vaynerchuk është një mjeshtër i krijimit të narrativave. Ai nuk promovon vetëm biznesin e tij, por edhe veten si një produkt. Me një stil të drejtpërdrejtë dhe pa filtër, ai tërheq një audiencë të gjerë, nga të rinjtë që duan të bëjnë para në internet te ekzekutivët që kërkojnë të kuptojnë gjuhën e re të marketingut digjital.
Megjithatë, kritikat nuk mungojnë. Disa e shohin atë si një motivues të tipit “hustle culture” që glorifikon punën pa pushim dhe lë në hije rëndësinë e ekuilibrit në jetë. Të tjerë pyesin nëse ai vërtet ka ndërtuar bizneset e tij apo thjesht ka shitur veten si një histori suksesi.
Pavarësisht kritikave, Gary Vaynerchuk mbetet një nga figurat më me ndikim në botën e marketingut dhe sipërmarrjes. Ai e ka dëshmuar që aftësia për të kuptuar valën e ardhshme të inovacionit dhe për të ndërtuar audiencë është më e vlefshme se çdo produkt apo shërbim. Ai nuk është thjesht një njeri që bën marketing; ai është marketingu vetë.
Artikull ekskluziv i Business Magazine Albania.
Ky artikull gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Business Magazine Albania” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.