Parashikimet më të fundit të WARC tregojnë se shpenzimet globale për reklamim kaluan për herë të parë $1 trilion në vitin 2024 dhe pritet të rriten me 10.7% këtë vit, duke arritur në një total prej $1.08 trilion. Shpenzimet globale për reklamim janë më shumë se dyfishuar gjatë dekadës së fundit, duke u rritur 2.8 herë më shpejt se rritja e prodhimit ekonomik global që nga viti 2014, me më shumë kanale mediatike në dispozicion për marketerët se kurrë më parë.
Raporti “The Future of Media 2025” shqyrton se si mundësitë e pafundme brenda ekosistemit të medias krijojnë mundësi të reja për marketerët për të arritur efikasitet dhe për të sjellë rritje. Ai shqyrton si kërkimi në Google po sfidohet nga platformat sociale dhe ato të shitjeve, si dhe ndikimin në rritje të inteligjencës artificiale (AI), dhe zhvillimet brenda sektorit të medias dhe tregtisë së shitjeve dhe si mund të përshtaten reklamuesit në një mjedis ku tregtia po bëhet gjithnjë e pranishme.
Paul Stringer, Redaktor Menaxhues për Kërkime në WARC, thotë: “Sot, media është kaq e madhe, kaq komplekse dhe kaq e ndryshueshme, sa mund të jetë e vështirë për markat të kuptojnë gjithçka. Ndërsa arrijmë në gjysmën e dekadës, kjo është gjithashtu koha më emocionuese për të qenë një planifikues mediatik.
“Reklamimi dixhital ka arritur pjekurinë përtej reagimeve direkte për të mbështetur ndërtimin e markës dhe efikasitetin afatgjatë, reklamuesit po përqendrohen më shumë në cilësinë sesa në koston kur vendosin në cilat mjedise mediatike të reklamojnë, dhe besueshmëria e sinjaleve po përmirësohet falë rritjes së zgjidhjeve mediatike të fuqizuara nga AI dhe një hyrje të mediave të tregtisë dhe rrjeteve të medias.”
“Me këtë raport, ne synojmë të ndihmojmë marketerët të navigojnë në këto sfida dhe mundësi ndërsa shqyrtojmë tre tendencat kyçe që pritet të formësojnë mjedisin e medias dhe reklamimit këtë vit.”
Tendencat kyçe të paraqitura në “The Future of Media 2025” janë:
Planifikimi në një periudhë bollëku
Diferencimi i mediave ofron mundësi të reja për markat për të nxitur rritje, si në afatshkurtër, ashtu edhe në afat të gjatë, duke përdorur kombinime të mençura të kanaleve të ndryshme mediatike.
Planifikimi holistik dhe zgjedhja e kombinimit të duhur do të jenë të ndryshme për çdo markë dhe do të ndryshojnë në varësi të kontekstit dhe objektivit. Cilësia e medias, arritja dhe çmimi do të jenë të rëndësishme për të ndihmuar planifikuesit të përcaktojnë kombinimin optimal për markat.
Ndërsa shpenzimet dhe sentimenti po kalojnë në kanale si mediat sociale, influencerët, podcast-et dhe lojërat, po dalin taktika të reja për ndërtimin e markës. Reklamuesit po përshtatin fushatat për platformat ku vëmendja është më e shpejtë, dhe ekspozimet e shumta të vogla duhet të punojnë së bashku për të përmirësuar rezultatet e markës.
Përmes kanaleve si kërkimi dhe media sociale, reklamuesit do të kërkohet të përshtatin fushatat për t’iu përshtatur preferencave të algoritmeve. Kjo mund të dojë të adoptohen metoda dhe procese të reja, ose të vihet më shumë besim në sistemet e AI për të automatizuar pjesë të menaxhimit të fushatës – edhe nëse kjo do të thotë të sakrifikohet autonomia dhe kontrolli.
Sfida dhe mundësi të reja në kërkim
Këtë vit, më shumë se $220 miliardë do të shpenzohen për kërkimin e përgjithshëm globalisht, sipas parashikimeve të WARC, me Google që merr më shumë se 80% të pjesës. Megjithatë, mediat sociale po rivalizojnë Google si platformat e kërkimit të preferuara nga të rinjtë për zbulimin e markave.
E ardhmja e kërkimit duket se do të lidhet me qëllimin më shumë se informacionin, e mbështetur nga përdorime të sofistikuara të AI.
Zhvillimet në AI po bëjnë që ofruesit tradicionalë të kërkimit dhe hyrësit e rinj të konkurrojnë për të “identifikuar qëllimin e konsumatorëve në mënyra gjithnjë e më të detajuara”. Ky informacion duhet të ndihmojë markat të ndërtuan një kuptim më të sofistikuar dhe të nuancuar të sjelljeve të audiencës, duke çuar në komunikime më të personalizuara dhe më relevante.
Kërkimi i drejtuar nga AI kërkon një rishikim të optimizimit të motorëve të kërkimit (SEO). Në të ardhmen e afërt, markat mund të duhet të optimizojnë mesazhet dhe përmbajtjen për t’u siguruar që janë të dukshme dhe të përfaqësuara në mënyrë të favorshme në rezultatet e kërkimit të bazuara në AI. Kjo qasje – që disa e quajnë Optimizimi i Modeleve të Gjuhës së Madhe (LLMO) – do të kërkojë një set të ndryshëm aftësish dhe procesesh krahasuar me SEO-në tradicionale. Markat mund të duhet të adoptojnë strategji të ndryshme kërkimi për të marrë parasysh fragmentimin në rritje të përvojave të kërkimit përmes platformave të shitjes dhe sociale dhe variablat si audienca, lloji i kërkimit dhe kategoria.
Lexo edhe: “Boomerang-u” i TikTok!
Rritja e shitjeve nxit zgjerimin e medias së tregtisë
Tregtia po bëhet gjithnjë e pranishme. Media e tregtisë po zgjerohet, duke arritur në $154.8 miliardë në shpenzimet për reklamim globalisht në vitin 2024, me një rritje tjetër prej 14.8% të pritur në vitin 2025, sipas WARC Media. Po lancohen platforma të reja të medias së tregtisë dhe tregtia sociale po vazhdon të rritet me shpejtësi.
Media e tregtisë po bëhet infrastruktura që mbështet të gjithë ekosistemin e reklamimit dixhital dhe ofron mundësi për ndërtimin e markave. Shumë platforma të medias së tregtisë dhe të tregtisë tani shesin reklama që u lejojnë reklamuesve të arrijnë konsumatorët në të gjithë udhëtimin e blerjes, nga ndërgjegjësimi deri tek konvertimi.
Reklamuesit do të duhet të peshojnë këto mundësi me kujdes, duke u mbështetur në matje holistike që u mundësojnë të tregojnë ndikimin e tregtisë në metrikat afatgjata të markës dhe biznesit.
Hyrësit e rinj mund të kenë vështirësi në fitimin e shpenzimeve nga konkurrentët. Reklamuesit tashmë po pranojnë se ndihen të mbingarkuar nga numri i mundësive të disponueshme në hapësirën e tregtisë dhe theksojnë mungesën e standardizimit mes platformave si sfidën e tyre më të madhe me shitësit. Në afat të shkurtër, kjo mund të ndalë rritjen e hyrësve të rinj ndërsa reklamuesit përparojnë të punojnë me disa rrjete të mëdha dhe të krijuara.
Shpenzimet e medias të shitjeve po e rrezikojnë buxhetin për markat. Shumë reklamues po zhvendosin shpenzimet nga kanalet tradicionale të reklamimit për të shpenzuar më shumë në reklamat e grupeve të poshtme të shitjeve në rrjetet e medias së tregtisë. Reklamuesit duhet të mbrojnë buxhetet tradicionale të reklamimit për të shmangur një cikël vicioz të dobësimit të markës, ndërsa rrisin kostot për të nxitur performancën në platformat e medias së tregtisë.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.