Zgjedhja e konsumatorëve vs besnikëria ndaj markës: Si mund ta zgjidhin bizneset këtë tension? - Business Magazine Albania

Zgjedhja e konsumatorëve vs besnikëria ndaj markës: Si mund ta zgjidhin bizneset këtë tension?

Zgjedhja e konsumatorëve vs besnikëria ndaj markës: Si mund ta zgjidhin bizneset këtë tension?

Të gjithë e kemi përjetuar: blerja e Black Friday-it që nuk na duhet, por që është me 40% ulje; zgjedhja e opsionit të dorëzimit që shpenzon më shumë karburant ose shton më shumë paketim, por që na sjell produktin më shpejt; blerja e librit më të ri, produktit të bukurisë, artikullit të modës apo pajisjes së fundit, sepse të gjithë të tjerët e kanë. Në shoqërinë komplekse të sotme, vendime të tilla janë një dukuri e përditshme – për shumë, ato ndodhin disa herë në ditë. Na është mësuar të besojmë se kjo është një gjë e mirë, por nëse gërmojmë më thellë, del një realitet krejtësisht i ndryshëm. Siç sugjerohet në raportin “Të qëndrosh në hap me konsumatorin” nga Instituti i Konsumatorëve të Kearney, varietetet e shumta të zgjedhjeve po i mbingarkojnë konsumatorët, në vend që t’i fuqizojnë.

Në një kohë kur skepticizmi i njerëzve ndaj institucioneve është i lartë, markat duhet të jenë të kujdesshme. Për shembull, kërkimet nga Kearney tregojnë se 48% e konsumatorëve globalisht nuk besojnë se markat kanë interesat e tyre më të mira në mendje, ndërsa 58% ndihen njësoj për ndikuesit (influencers).

Dilema e zgjedhjes së konsumatorëve
Vlerësohet se në SHBA prezantohen rreth 30,000 produkte të reja çdo vit. A është çudi që blerësit ngecin në rafte të stërmbushura me patatina apo nuk mund të bëjnë sens nga llojet e ndryshme të qumështit të ofruara? Ky fenomen i njohur si “paralizë e analizës” mund t’i shtyjë konsumatorët të tërhiqen nga vendimet e tyre, si për shembull, të shtojnë artikuj në shportën e blerjeve online që kurrë nuk përfundojnë në procesin e blerjes. Zgjedhjet e panumërta ndikojnë gjithashtu në besnikërinë ndaj markave. Nga njëra anë, blerësit janë më pak të motivuar të qëndrojnë besnikë, duke qenë se kostoja e ndërrimit midis markave është më e ulët se kurrë; nga ana tjetër, mbingarkesa mund t’i bëjë konsumatorët të zgjedhin markat e preferuara të vjetra për të shmangur procesin e vendimmarrjes së ndërlikuar. Dilema e zgjedhjes krijon gjithashtu tensione për markat. Për fillim, është më e vështirë të kuptohet se ku konsumatorët vërtet duan ose kanë nevojë për zgjedhje (dhe ku nuk duan) dhe cilat elemente të produkteve dhe shërbimeve ata i vlerësojnë më shumë (dhe cilat jo). Kjo mund t’i çojë markat në një terren të rrezikshëm nëse nuk janë të kujdesshme. Për shembull, keqkuptimi se më shumë zgjedhje nënkupton një përvojë më të mirë për konsumatorët mund të çojë markat të përpiqen të bëjnë shumë gjëra dhe të shpërndahen në mënyrë të tepruar. Mund të jetë joshëse të kopjojnë atë që duket popullore për ofruesit e tjerë, duke dobësuar kështu vlerën e tyre unike. Në këtë skenar, inovacioni i markës merr përparësi ndaj cilësisë së produktit, duke rrezikuar të largojë konsumatorët që ende vlerësojnë performancën dhe besueshmërinë.

Lexo edhe:Britania mund të bëhet një pikë kyçe për inteligjencën artificiale

Një ndikim trefish negativ
Rezultati neto është një ndikim potencialisht trefish negativ për markat, konsumatorët dhe shoqërinë më gjerë:

Nga ana e markës, një mungesë e perceptuar e autenticitetit çon shpejt në konfuzion dhe humbje të besimit, që janë probleme të rëndësishme në vetvete.

Nga ana e konsumatorëve, ekziston një ndikim i mundshëm financiar negativ për ata që nuk mund të përballojnë gjithçka që po blejnë (ose që po inkurajohen të blejnë).

Më gjerë, ka çështje më të thella lidhur me qëndrueshmërinë dhe mjedisin – tema për të cilat shumë marka kanë bërë pretendime ambicioze. Merrni për shembull kulturën e “haul-it” – tendenca për të blerë sasi të mëdha mallrash për t’i veshur vetëm një herë ose për t’i treguar online. Kjo jo vetëm që inkurajon porosi të tepruara dhe kthime të panevojshme; por mbështetet kryesisht në artikuj të modës së shpejtë që prodhohen lirë dhe shihen si të përdorshëm vetëm përkohësisht.

Si mund të ndërtojnë markat lidhje të rëndësishme?
Gjithçka fillon me bazat. Markat duhet të sigurojnë produkte cilësore që janë të rëndësishme për jetën dhe rrethanat e konsumatorëve. Le ta pranojmë: nuk mund të krijoni një moment “wow” nëse nuk po plotësoni nevojat bazë. Aspekti i dytë është krijimi i autentikes dhe besueshmërisë duke përcaktuar qartë çfarë përfaqësoni si kompani dhe duke u përqendruar tek kjo. Në vend që të përpiqen të jenë gjithçka për të gjithë, markat që e njohin këtë konflikt kanë më shumë gjasa të përmbushin premtimin e tyre dhe më pak gjasa të ngatërrojnë ose dekurajojnë blerësit potencialë. E treta lidhet me mënyrën se si markat komunikojnë këtë personalitet autentik me konsumatorët. Për shembull, gjithnjë e më shumë marka po dalin përtej nisheve të tyre përmes partneriteteve të reja, kanaleve të ndryshme, ndërveprimeve të reja dhe gjuhës që përdorin. Së fundmi, është thelbësore përmirësimi i mekanizmit të reagimeve me konsumatorët. Njohja e asaj që përfaqësoni si markë është e rëndësishme, por po aq e rëndësishme është të dini dhe pasqyroni atë që konsumatorët mendojnë se përfaqësoni – që ndonjëherë mund të jetë shumë ndryshe.

Si shumica e marrëdhënieve, gjithmonë do të ketë një nivel tensioni midis asaj që duan konsumatorët dhe asaj që ofrojnë markat, por kjo nuk do të thotë se loja ka marrë fund. Markat mund ta shohin këtë si një mundësi për të kuptuar më mirë nevojat dhe dëshirat e konsumatorëve, duke krijuar lidhje më të forta. Për më tepër, edhe pse këto mësime janë nxjerrë kryesisht nga kompanitë e mallrave të konsumit, ato mund të zbatohen për çdo lloj organizate që ofron produkte dhe shërbime. Për një përvojë më të thjeshtë blerjeje – për të gjithë!

weforum

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0