Musk prezanton "Cybercab" në eventin "We,Robot"! - Business Magazine Albania

Musk prezanton “Cybercab” në eventin “We,Robot”!

Musk prezanton "Cybercab" në eventin "We,Robot"!

Mos u shqetësoni nëse humbët eventin më të madh të Tesla-s që nga fillimi i saj. Ne kemi përmbledhur gjithçka për ju, të ndarë dhe organizuar në seksione të thjeshta dhe të lehta për t’u kuptuar. CEO Elon Musk prezantoi të enjten robotaxin e shumëpritur, me dy dyer të hapura si krahë dhe pa timon apo pedale, dhe surprizoi me robovan, duke bërë një ndryshim të fokusit nga makinat masive me çmim të ulët tek automjetet robotike. Në një prezantim të shkëlqyer, Musk doli në skenë me një “Cybercab” që pritet të prodhohet nga viti 2026 dhe në sasi të mëdha me një çmim nën 30,000 dollarë. Më pas prezantoi robovan-in që mund të mbajë deri në 20 persona, por nuk dha shumë detaje të tjera.

Megjithatë, Musk, i cili ka një rekord të mos përmbushjes së afateve – dhe vetë ai pranoi se ka tendencë të jetë optimist me kohën – nuk specifikoi se sa shpejt Tesla mund të fillojë prodhimin e robotaxive, të kalojë pengesat e pashmangshme rregullatore apo të zbatojë një plan biznesi për të mposhtur rivalët si Waymo i Alphabet. Analistët dhe ekspertët e industrisë thanë se vendosja e robotaxive mund të zgjasë me vite, veçanërisht për të garantuar sigurinë dhe besueshmërinë. Ata përmendën aksidentet si dhe vështirësitë që ka teknologjia për t’u përballur me skenarë si moti i keq, kryqëzimet komplekse dhe sjellja e këmbësorëve. Por Musk, duke veshur një xhaketë lëkure dhe duke folur para turmës në studiot e Warner Bros pranë Los Angeles-it, tha se makinat autonome mund të jenë 10 herë më të sigurta se njerëzit dhe mund të udhëtojnë pesë deri në dhjetë herë më gjatë.

Lexo edhe:Mbyllet me sukses edicioni i dytë i panairit më të madh të teknologjisë, inovacionit dhe edukimit, Future2Tech!

“E ardhmja autonome është këtu,” tha Musk. “Me autonominë, ju riktheni kohën tuaj.” Musk kishte thënë më parë se planifikonte të operonte një flotë me Tesla vetëdrejtuese që pasagjerët mund t’i thërrasin përmes një aplikacioni. Pronaret individualë të Tesla do të mund të fitonin para në aplikacion duke listuar automjetet e tyre si robotaxi, por këtë herë nuk e përmendi aplikacionin në eventin e së enjtes.

Eventi – i titulluar “We, Robot” si një referencë e dukshme ndaj tregimeve fantastiko-shkencore “I, Robot” të shkrimtarit Isaac Asimov – theksoi deklaratën e Musk se Tesla “duhet të shihet si një kompani robotike e AI-së” dhe jo vetëm si një prodhues automjetesh. Prezantimi filloi pas një vonese prej gati një ore që Musk ia atribuoi një emergjence mjekësore që përfshiu një të pranishëm. Prezantimi, i përgatitur prej muajsh, zgjati më pak se gjysmë ore dhe u shikua nga rreth katër milionë njerëz vetëm në platformën sociale X të Musk. “Jam aksioner dhe mjaft i zhgënjyer. Mendoj se tregu priste më shumë afate të caktuara,” tha tregtari i aksioneve Dennis Dick nga Triple D Trading. “Nuk mendoj se tha shumë për asgjë.”

Operimi i Cybercab do të kushtojë 20 cent për milje me kalimin e kohës dhe karikimi do të jetë induktiv, pa nevojën e prizave, tha Musk. Operimi i robovan-ëve do të jetë edhe më i lirë – me 5 cent për milje. Automjetet do të mbështeten në inteligjencën artificiale dhe kamerat në vend të pajisjeve të zakonshme si lidar, të përdorura nga rivalët e robotaxive – një qasje që ekspertët e kanë theksuar si sfiduese si nga ana teknike ashtu edhe rregullatore.

Përtej automjeteve, Musk theksoi “shumë përparim” të bërë me robotin humanoid “Optimus,” i cili mund të kushtojë 20,000 deri në 30,000 dollarë dhe mund të kryejë shumë detyra të përditshme.

SFIDA E VËSHTIRË

Në vitin 2019, Musk tha se ishte “shumë i sigurt” se Tesla do të kishte robotaxi funksionale deri në vitin 2020. Këtë vit, ai zhvendosi fokusin te Cybercab dhe hoqi dorë nga planet për të ndërtuar një makinë më të vogël dhe më të lirë, që shihej gjerësisht si e domosdoshme për të përballuar ngadalësimin e kërkesës për EV. Tesla rrezikon të regjistrojë rënien e parë të dërgesave të saj këtë vit pasi incentivat e blerjes nuk kanë arritur të tërheqin mjaftueshëm klientë për linjën e saj aktuale të EV, sipas kalkulimeve të Reuters bazuar në fitimet e tremujorit të tretë. Uljet e çmimeve, të synuara për të kompensuar normat e larta të interesit, kanë ngushtuar gjithashtu marzhin e fitimit.

Disa kompani që përpiqen të hyjnë në tregun e robotaxive kanë pësuar humbje miliarda dollarë, duke detyruar disa prej tyre të mbyllen. Waymo i Alphabet, me rreth 700 automjete Jaguar Land Rover në flotën e saj, është e vetmja kompani amerikane që operon robotaxi pa shofer që mbledhin tarifa. Zoox i Amazon po teston automjete specifike që ngjajnë me një toster në rrota dhe që nuk kanë kontrolle manuale. Cruise i General Motors, i cili përdor Chevrolet Bolt EV, këtë vit pezulloi planet për të zhvilluar “Origin” pa kontrolle. Qasja e Tesla-s ndaj teknologjisë së drejtimit autonom të plotë, në versionin e saj aktual, kërkon vëmendje të vazhdueshme të shoferit, por mban kostot të ulëta. Megjithatë, ajo është përballur me shqyrtime ligjore me të paktën dy aksidente fatale që përfshijnë teknologjinë. “Ne presim të fillojmë plotësisht autonominë pa mbikëqyrje të FSD në Teksas dhe Kaliforni vitin e ardhshëm,” tha Musk. “Kjo me Model 3 dhe Model Y.” Ai nuk tha nëse Cybercab përdor FSD apo një teknologji të re.

“Musk bëri një punë të shkëlqyer duke paraqitur një të ardhme ideale për transportin që premton të na lirojë kohën dhe të rrisë sigurinë,” tha Jessica Caldwell, drejtore e kërkimit në faqen e blerjes së makinave Edmunds. “Por mbeten shumë pyetje se si do të arrihet kjo nga ana praktike.”

reuters

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0