Le të jetë marketingu një forcë për të bërë gjëra të mira! - Business Magazine Albania

Le të jetë marketingu një forcë për të bërë gjëra të mira!

Le të jetë marketingu një forcë për të bërë gjëra të mira!

Në verën e vitit 2018, një lajm i pazakontë filloi të qarkullonte në rrjetet sociale: Domino’s Pizza po mbushte gropat në rrugët e disa qyteteve amerikane dhe po vendoste logon e tyre mbi asfaltin e ri. Iniciativa, me emrin “Paving for Pizza,” ishte një zgjidhje kreative për një problem të zakonshëm – gropat që dëmtojnë makinat, autobusët dhe, natyrisht, edhe shpërndarjet e picave. Kompania e picave me humor shpjegoi se po siguronte rrugë të lëmuara që picat e tyre të mbërrinin të paprekura.

Fushata e Domino’s solli më shumë se 1 miliard përshtypje mediatike brenda tetë muajve të parë. Ky sukses i papritur na tregon një qasje të re dhe të nënvlerësuar për strategjinë e markës. Sipas marketingut tradicional, ndërgjegjësimi është thelbësor për mbijetesën e një marke. Në një botë mediatike që lufton për vëmendje, markat shpesh tërhiqen drejt vetë-promovimit të hapur, duke përdorur taktika gjithnjë e më agresive për të rënë në sy. Por, ashtu si njerëzit që kërkojnë shumë vëmendje mund të shkaktojnë një reagim të keq, konsumatorët shpesh e perceptojnë këtë sjellje të markave si egoiste, gjë që i largon ata.

Sondazhet e kryera nga PR gjiganti Edelman tregojnë se vetëm 63% e konsumatorëve besojnë se markat veprojnë drejt, 46% mendojnë se markat nuk po bëjnë mjaftueshëm për çështje të tilla si ndryshimet klimatike, por gjithashtu 59% e tyre janë të gatshëm të paguajnë më shumë për një markë që bën mirë në botë.

Lexo edhe:S&P Global Market Intelligence: Grupi OTP me performancën më të lartë mes bankave evropiane

Kjo dilemë vendos markat përballë një sfide – ato duhet të tërheqin vëmendje, por gjithashtu të duken altruiste. Si mund të bëjnë këtë me sukses? Duke analizuar mbi 150 fushata të suksesshme nga çmimet Cannes Lions midis viteve 2018 dhe 2023, kam zbuluar se shumica e fushatave fituese ndjekin një “udhë heroike” dhe ndajnë tre karakteristika kryesore:

  1. Markat heroike mbrojnë të drejtën

Ashtu si superheronjtë si Superman dhe Batman që mbrojnë njerëzit nga padrejtësitë, një markë duhet të mbrojë ata që përballen me disavantazhe reale. Ajo duhet të identifikojë një padrejtësi të njohur dhe t’u japë njerëzve shpresë për ndryshim.

Shembull i shkëlqyer është Carrefour, zinxhiri evropian i supermarketeve. Një ligj i vjetër ndalonte fermerët francezë të rrisnin shumicën e varieteteve të frutave dhe perimeve, duke kërcënuar biodiversitetin dhe rritur kostot e bujqësisë. Carrefour sfidoi këtë ligj duke hapur dyqane që shisnin këto produkte “të ndaluara”. Fushata e tyre pati sukses dhe ligji u shfuqizua, duke e çuar Carrefour në majat e preferencave të konsumatorëve në Evropë.

  1. Markat heroike janë altruistike

Heronjtë veprojnë për të mirën e të tjerëve, pa kërkuar shpërblim. Po kështu, markat duhet të fokusohen në mirëqenien e njerëzve, pa u dukur se kërkojnë përfitime nga kjo. Një shembull negativ është Sellitonline, një faqe blerjesh australiane që ofroi të dhuronte gjeneratorë në zonat e prekura nga zjarret, por vetëm nëse merrte pëlqime në Facebook. Konsumatorët reaguan negativisht, duke parë që marka përpiqej të përfitonte nga vuajtjet e të tjerëve.

Në anën tjetër, Domino’s arriti të duket si hero me fushatën e tij për mbushjen e gropave – një veprim që ndihmoi drejtpërdrejt njerëzit dhe nuk u perceptua si fitimprurës.

  1. Markat heroike edukojnë dhe janë model për të tjerët

Markat mund të bëhen heronj kur kapin mundësinë për të edukuar audiencën ose për të adresuar çështje sociale. Për shembull, marka e të brendshmeve K-Lynn identifikoi që 60% e grave në Lindjen e Mesme nuk bënin kontrollin e gjirit për shkak të mungesës së kohës. Ata zgjidhën këtë problem duke ndërruar pozicionet e modeleve në katalogun e tyre, për t’u treguar grave si të bënin kontrollin vetjak të gjirit. Kjo rritje e ndërgjegjësimit jo vetëm që rriti shitjet me 23%, por gjithashtu bëri që programimet për mamografi të rriteshin me 43%.

hbr

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0