3 faktorë jo financiarë që mund të ndikojnë në vlerën e biznesit tuaj - Business Magazine Albania

3 faktorë jo financiarë që mund të ndikojnë në vlerën e biznesit tuaj

3 faktorë jo financiarë që mund të ndikojnë në vlerën e biznesit tuaj

Përcaktimi i vlerës së një biznesi nuk ka të bëjë vetëm me mbledhjen e të ardhurave dhe zbritjen e shpenzimeve. Ndërsa një pjesë e rëndësishme, këta numra të vështirë janë vetëm gjysma e ekuacionit për llogaritjen e vlerës së një kompanie. Për të gjetur vlerën e vërtetë, ne shikojmë gjithashtu faktorë si niveli i përfshirjes së pronarit, qëllimet e kompanisë dhe mundësitë e rritjes. Kur përdorim ekuacionin e plotë, marrim një pamje gjithëpërfshirëse të një biznesi dhe mund të kuptojmë më mirë historinë e së kaluarës, të tashmes dhe të së ardhmes së tij.

Llogaritjet mund të ndryshojnë në varësi të kompanisë, por në një kompani të shëndetshme, ka një ndarje 50/50 midis anëve sasiore (financiare) dhe cilësore (jofinanciare) të performancës. Nëse biznesi nuk është fitimprurës, është më e rëndësishme të përqendroheni në anën sasiore dhe të rregulloni së pari numrat. Shumë pronarë nuk duan ta dëgjojnë këtë, por nëse nuk po arrijnë numrat e tyre, kjo mund të nënkuptojë se biznesi nuk po funksionon. Ata duhet të rregullojnë çështjet sasiore përpara se të kalojnë në anën cilësore.

1. Qëllimet e shefit
Ne kemi gjetur kërkime të rëndësishme që tregojnë se nëse një pronar ka përcaktuar qëllime dhe plane për të ardhmen që janë në përputhje me pritjet e tregut për vlerën e kompanisë së tyre, ata do të kenë një dalje shumë më të fortë. Cili është qëllimi i përcaktuar i shefit për daljen nga biznesi – të marrë sa më shumë para, të kujdeset për punonjësit e tij dhe të sigurojë një trashëgimi? Më pas duhet të arrini te “pse” pas qëllimeve dhe të krijoni një plan veprimi. Pothuajse nuk ka rëndësi se cilat janë përgjigjet e pyetjeve; të kesh qëllime të arritshme dhe një strategji për arritjen e tyre mund të rrisë vlerën e kompanisë sepse e mban pronarin të fokusuar në përmirësimin e fushave të tjera të biznesit.

Lexo edhe:Disa tipologji biznesi që janë lehtësisht fitimprurëse

2. Roli i shefit
Shkalla e përfshirjes së shefit është një tregues kritik, por ndoshta jo për arsyen që ju mendoni. Sa më i përfshirë të jetë shefi në operacionet e përditshme, sa më qendror të jetë ai për biznesin, aq më pak do t’i vlejë biznesi në rrugë. Nëse shefi është ura lidhëse që mban gjithçka së bashku, çfarë do të ndodhë me kompaninë kur ata të largohen? Vlerësimi i operacioneve ka të bëjë më shumë me sistemin dhe strukturën e ekipit. Shikoni grafikun organizativ dhe kush është në të – a janë ata punonjës të mirë apo punonjës të këqij? Shqyrtoni proceset dhe procedurat e kompanisë dhe mënyrën se si anëtarët e rinj të ekipit trajnohen dhe futen në bord. Shefi vendos vizionin, por është ekipi që rrit vlerën e kompanisë duke realizuar vizionin.

3. Mundësi rritjeje
Askush nuk dëshiron të blejë një biznes dhe ta mbajë atë ashtu siç është. Ata duan të shohin potencial për rritje në të ardhmen, veçanërisht potencialin për kthimin e investimit të tyre si blerës. Pavarësisht nëse është një rritje e thjeshtë çmimi apo vendndodhje të reja, kushdo që blen biznesin do të pyesë për mundësitë e rritjes. Treguesit si diversifikimi i produktit ose shërbimit si në kompani ashtu edhe në industrinë në të cilën është, japin një kuptim të mirë nëse kompania po ecën përpara ose po qëndron ende (dhe rrezikon të shkojë prapa). Sa më shumë potencial që mund të shfaqni, aq më shumë do të jetë përmbysja për pronarin e ardhshëm – duke shtuar vlerën më të madhe.

Cikli i suksesit
Kur ana cilësore e ekuacionit funksionon, të gjitha lidhen së bashku. Shefi i njeh qëllimet, të cilat janë në përputhje me atë se ku po shkon kompania, dhe është duke udhëhequr organizatën, por duke punuar vetë jashtë operacioneve të përditshme; biznesi rritet dhe krijon më shumë mundësi rritjeje për pronarin e ardhshëm. I shoqëruar me numra fitimprurës, është një cikël që ndërton një biznes me cilësi të lartë. Për shefat më të mirë, duhen një minimum prej tre deri në pesë vjet që të funksionojë ai cikël për ju dhe të keni tregues të besueshëm të vlerës tuaj. Është edhe më mirë ta bësh atë pjesë të një strategjie 10-vjeçare.

entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0