Si mund të përdorni AI për të përmirësuar menaxhimin tuaj të mediave sociale - Business Magazine Albania

Si mund të përdorni AI për të përmirësuar menaxhimin tuaj të mediave sociale

AI

Të kesh një grumbull të fortë teknologjik është më i rëndësishëm se kurrë në këtë epokë të AI. Miratimi i zakonshëm i AI kërkon që markat të thjeshtojnë dhe përmirësojnë proceset e tyre të brendshme.

Markat tashmë po përdorin AI për një efekt të madh në menaxhimin e mediave sociale. Duke kuptuar se si markat e tjera përdorin AI për të fuqizuar ekipet e tyre dhe për të përmirësuar praktikat e mediave sociale, ju mund të gjeni dhe krijoni mundësi për përmirësim në punën tuaj.

1. Gjeneroni përmbajtje postimi

Kur shqyrtoni aplikacionet e mediave sociale të AI, gjëja e parë që ndoshta të vjen në mendje është krijimi i përmbajtjes duke përdorur AI gjeneruese . Pavarësisht aftësive të tij aktuale, nuk mund të supozoni se një AI duhet të jetë në gjendje të prodhojë përmbajtje që përputhet me zërin e markës suaj dhe apelon për audiencën tuaj më vete. AI ka thjeshtuar krijimin e përmbajtjes për shumë marka. Për shembull, HubSpot përshkruan se si markat mund të gjenerojnë shpejt aksione sociale me ndikim të lartë duke ushqyer kopjen nga raporti i tyre i drejtuar nga të dhënat në një mjet AI. AI mund të ripërdor në mënyrë të ngjashme përmbajtjen e blogut dhe burime të tjera për të prodhuar postime tërheqëse dhe informuese.

2. Ideimi i përmbajtjes

Natyrisht, nuk mund të mbështeteni plotësisht në përmbajtjen tuaj para-ekzistuese për të plotësuar kalendarin tuaj të mediave sociale. Për fat të mirë, mjetet e AI e bëjnë të lehtë krijimin e ideve të reja të përmbajtjes. Siç përshkruhet nga Wired, ofrimi i mjeteve të AI me kërkesa specifike (si p.sh. kërkimi i listave të ideve të përmbajtjes për një temë të caktuar) mund të sigurojë një listë të gjatë idesh që mund t’i përdorni për përmbajtjen tuaj. Disa mjete të inteligjencës artificiale të përqendruara në mediat sociale shkojnë edhe më tej, duke gjeneruar ide të shumta postimesh me sugjerime për përmbajtje të bazuara në ide të përgjithshme për vendin tuaj.

3. Kuptimi i ndjenjës së audiencës

Postimet në rrjetet sociale duhet të monitorohen vazhdimisht, por kjo mund të kërkojë shumë përpjekje. Për të përmirësuar strategjitë tuaja të përmbajtjes, duhet të kuptoni pse një postim rezonon ose nuk arrin të angazhojë audiencën tuaj të synuar. Edward Rivers, CEO i Comb Insights, shpjegoi kohët e fundit se si kompania e tij krijoi një AI të pronarit që mund të skanonte komentet në postimet në Facebook dhe Instagram për t’u treguar përdoruesve përqindjen e komenteve pozitive, neutrale dhe negative për çdo postim. Duke i caktuar postimeve një rezultat të përgjithshëm pozitiviteti dhe duke treguar fjalët e përdorura zakonisht në komente, markat mund të vlerësojnë shpejt se sa mirë ke kryer një postim dhe pse.

4. Optimizoni fushatat reklamuese të mediave sociale

AI mund të jetë një mjet i fuqishëm në fushatat reklamuese të mediave sociale me pagesë. Për shembull, mjetet e krijimit të përmbajtjes mund të gjenerojnë shpejt variante të shumta të kopjeve të reklamave, duke ju ndihmuar të krijoni shpejt reklama unike për audienca të ndryshme. Disa marka madje kanë krijuar influencues të AI për t’u lidhur më mirë me audiencën e tyre, megjithëse thirrjet për  transparencë në lidhje me këto fushata tregojnë se markat duhet të vazhdojnë me kujdes. Megjithatë, potenciali i plotë i AI në reklamat e mediave sociale mund të ndihet në anën strategjike. Analitika parashikuese dhe analiza e rezultateve në kohë reale mund të përmirësojnë strategjitë e reklamimit dhe shënjestrimin e audiencës. Inteligjenca artificiale mund të ndihmojë markat të maksimizojnë rezultatet e tyre duke optimizuar shënjestrimin dhe ofertën në kohë reale.

5. Drejtoni planifikimin

Planifikimi i përmbajtjes tuaj të mediave sociale mund të jetë një detyrë manuale çuditërisht që kërkon shumë kohë, edhe kur keni software bazë të planifikimit për t’ju ndihmuar. Mjetet e inteligjencës artificiale mund të ndihmojnë markat ta çojnë planifikimin në nivelin tjetër, me aftësi të tilla si, planifikimi në masë ose mbyllja e kategorive të postimeve në një kalendar javor, në mënyrë që postimet e reja të mund të caktohen automatikisht në datën dhe orën e duhur. Analitika e AI më pas mund të gjurmojë angazhimin e postimeve tuaja, duke ju ndihmuar të identifikoni ditët dhe kohët kur audienca juaj ka shumë të ngjarë të angazhohet. Me disa klikime, ju mund të rregulloni planifikimin tuaj për të zgjeruar shtrirjen. AI gjithashtu mund të lehtësojë testimin A/B për të parë se si krahasohen strategjitë e ndryshme të postimit për sa i përket performancës së përgjithshme.

AI nuk do të marrë përsipër plotësisht punën e ekipit tuaj të mediave sociale. Një tërheqje e madhe e mediave sociale është aftësia e saj për të lidhur njerëzit përmes ndërveprimeve dixhitale. Përveç kësaj, AI mund të fuqizojë ekipin tuaj për të marrë përsipër punë të nivelit më të lartë që ju lejon të lidheni me audiencën tuaj në mënyrë më efektive.

inc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0