Alba Renai, influencuesja e krijuar nga AI, do të prezantojë "Ishullin e të Famshmëve" në Spanjë - Business Magazine Albania

Alba Renai, influencuesja e krijuar nga AI, do të prezantojë “Ishullin e të Famshmëve” në Spanjë

Alba Renai, influencuesja e krijuar nga AI, do të prezantojë "Ishullin e të Famshmëve" në Spanjë

Ajo quhet Alba Renai dhe është prezantuesja e re e një pjese të programit televiziv spanjoll Survivientes. E veçanta e kësaj reklame qëndron në faktin se vajza nuk ekziston: ajo është një nga influencueset virtuale gjithnjë e më të shumtë të krijuar nga inteligjenca artificiale (AI). Alba do të prezantojë rubrikën “Supersekretet”, e cila do të tregojë gjithçka ndodh në prapaskenë me pjesëmarrësit e emisionit televiziv të transmetuar nga Telecinco.

Kush është prezantuesja e re e Supervivientes?
Alba Renai debutoi në Instagram në vjeshtën e vitit 2023 me disa fotografi jo shumë realiste dhe, për rrjedhojë, lehtësisht të dallueshme, megjithëse cilësia e imazheve të krijuara nga AI është përmirësuar shumë kohët e fundit. Ajo e përshkruan veten si një udhëtare e vërtetë, jeton në Madrid dhe profili i saj përmban përmbajtje që variojnë nga sportet e deri te ngjarjet sociale, nga qyteti në det dhe male, dhe gjithashtu nuk mungojnë postimet e sponsorizuara për të promovuar produkte të ndryshme.

Inteligjenca artificiale që zbatohet në këtë projekt arrin të riprodhojë jo vetëm animacionin realist të vajzë, por edhe zërin, dhe me projekte të tilla si Sora e diskutueshme nga OpenAI, e cila konverton udhëzimet e tekstit në video fotorealiste, këto dukuri do të jenë gjithnjë e më të shpeshta.

Lexo edhe: Popeyes® vjen në Kosovë. Së shpejti në Shqipëri?

Pas këtij krijimi virtual është kompania BE A LION, një degë e Mediaset España, pronare e Telecinco.  “Supersecretos” filloi disa ditë më parë dhe do të jetë javore, për të treguar gjithçka që nuk shfaqet gjatë pasditeve, si dhe disa kuriozitete rreth konkurrentëve të shpërndarë nëpër plazhe të ndryshme të vendndodhjes ekzotike, të quajtur Playa Olimpo, Playa. Condena dhe Playa Limbo.

“Jam shumë e lumtur të njoftoj se jam prezantuesja e re virtuale e Supervivientes”, ka komentuar influencuesja e AI në profilin e saj, i cili për momentin ka vetëm 4000 ndjekës, një grup mjaft i kufizuar, por që duhet të rritet falë shikueshmërisë që ofron shfaqja televizive.

Nga ana e tyre, në një deklaratë zyrtare në faqen e emisionit televiziv, përgjegjësit e tij komentuan se me inkorporimin e saj, Alba Renai “në këtë mënyrë bëhet influencuesja e parë virtuale e trajnuar nga inteligjenca artificiale që do të prezantojë një hapësirë ​​të lidhur me një formati i madh televiziv në vendin tonë… Përfaqëson një hap të rëndësishëm në bashkëpunimin inovativ mes argëtimit tradicional dhe formave të reja të komunikimit dixhital me inteligjencën artificiale në qendër të syrit.”

Megjithatë, ky nuk është një propozim i ri në televizion, pasi rreth 11 muaj më parë, konglomerati mediatik Grupo Formula lançoi “Nat”, një tjetër projekt i ngjashëm i fuqizuar nga inteligjenca artificiale dhe që do të përdorej si prezantues i lajmeve për disa segmente specifike të rrjetin. Ishte inteligjenca artificiale e parë që do të ishte e destinuar të luante këtë rol në Amerikën Latine.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0