Sa para i dhanë përdoruesit TikTok-ut për vitin 2023? - Business Magazine Albania

Sa para i dhanë përdoruesit TikTok-ut për vitin 2023?

Gjatë vitit 2023 pati një rritje të konsiderueshme të të ardhurave nga aplikacionet celulare në vitin 2023, me TikTok duke u bërë aplikacioni i parë që ka tejkaluar 10 miliardë dollarë sa i përket shpenzimeve të përdoruesve.

Përdoruesit e TikTok kanë ndihmuar që të ardhurat nga aplikacionet të arrijnë një nivel të ri në një vit. Sipas Bloomberg, aplikacioni për ndarjen e videove u bë aplikacioni i parë celular që tejkaloi 10 miliardë dollarë shpenzime kumulative të përdoruesve.

Këto të dhëna janë zbuluar në analizën e Bloomberg për shpenzimet e aplikacioneve për vitin 2023. Raporti gjithashtu theksoi një rritje të përdorimit të smartfonëve, me Indonezinë që kryeson paketën, ku individët shpenzonin mbi 6 orë në telefonat e tyre inteligjentë çdo ditë. Përdorimi mesatar ditor i aplikacioneve arriti në 5 orë, me një rritje prej 3% në shpenzimet e aplikacioneve gjatë vitit 2023. Veçanërisht, Koreja e Jugut, Brazili, Meksika dhe Turqia përjetuan të gjitha rritje, me shpenzimet e aplikacioneve të konsumatorëve që u rritën me 25% ose më shumë.

TikTok përfitoi më së shumti nga rritja e blerjeve brenda aplikacionit përmes një sistemi që u mundëson përdoruesve të japin dhurata për krijues kontenti dhe llogaritë e përdoruesve të tyre të preferuar. Raporti përmend se platforma e mediave sociale, në pronësi të ByteDance, “zhbllokoi sekretin e fitimit të parave në celular”. Thuhet në raportin e Bloomberg se: “TikTok hodhi themelet përmes mekanizmit të tij të informimit të krijuesve të kontentit. Në vitin 2024, fitimi i parave direkt i konsumatorit në aplikacionet sociale përmes blerjeve brenda aplikacionit është vendosur të rritet 150% në 1.3 miliardë dollarë ndërsa konkurrenca rritet.”

Sipas të dhënave, aplikacionet më të shkarkuara në 2023 ishin Shein dhe Temu, me Temu që pretendonte titullin e aplikacionit më të shkarkuar. Aplikacionet gjeneruese të AI gjithashtu kaluan kufirin prej 10 miliardë dollarësh në shpenzimet mujore të konsumatorëve deri në fund të 2023./TAR

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0