Sa para i dhanë përdoruesit TikTok-ut për vitin 2023? - Business Magazine Albania

Sa para i dhanë përdoruesit TikTok-ut për vitin 2023?

~2 minuta lexim

Gjatë vitit 2023 pati një rritje të konsiderueshme të të ardhurave nga aplikacionet celulare në vitin 2023, me TikTok duke u bërë aplikacioni i parë që ka tejkaluar 10 miliardë dollarë sa i përket shpenzimeve të përdoruesve.

Përdoruesit e TikTok kanë ndihmuar që të ardhurat nga aplikacionet të arrijnë një nivel të ri në një vit. Sipas Bloomberg, aplikacioni për ndarjen e videove u bë aplikacioni i parë celular që tejkaloi 10 miliardë dollarë shpenzime kumulative të përdoruesve.

Këto të dhëna janë zbuluar në analizën e Bloomberg për shpenzimet e aplikacioneve për vitin 2023. Raporti gjithashtu theksoi një rritje të përdorimit të smartfonëve, me Indonezinë që kryeson paketën, ku individët shpenzonin mbi 6 orë në telefonat e tyre inteligjentë çdo ditë. Përdorimi mesatar ditor i aplikacioneve arriti në 5 orë, me një rritje prej 3% në shpenzimet e aplikacioneve gjatë vitit 2023. Veçanërisht, Koreja e Jugut, Brazili, Meksika dhe Turqia përjetuan të gjitha rritje, me shpenzimet e aplikacioneve të konsumatorëve që u rritën me 25% ose më shumë.

TikTok përfitoi më së shumti nga rritja e blerjeve brenda aplikacionit përmes një sistemi që u mundëson përdoruesve të japin dhurata për krijues kontenti dhe llogaritë e përdoruesve të tyre të preferuar. Raporti përmend se platforma e mediave sociale, në pronësi të ByteDance, “zhbllokoi sekretin e fitimit të parave në celular”. Thuhet në raportin e Bloomberg se: “TikTok hodhi themelet përmes mekanizmit të tij të informimit të krijuesve të kontentit. Në vitin 2024, fitimi i parave direkt i konsumatorit në aplikacionet sociale përmes blerjeve brenda aplikacionit është vendosur të rritet 150% në 1.3 miliardë dollarë ndërsa konkurrenca rritet.”

Sipas të dhënave, aplikacionet më të shkarkuara në 2023 ishin Shein dhe Temu, me Temu që pretendonte titullin e aplikacionit më të shkarkuar. Aplikacionet gjeneruese të AI gjithashtu kaluan kufirin prej 10 miliardë dollarësh në shpenzimet mujore të konsumatorëve deri në fund të 2023./TAR

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Suksesi është përbërja e vogël e përpjekjeve të përsëritura çdo ditë.”
— Robert Collier
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0