Google ka filluar testimin e ndryshimeve në mënyrën se si kompanitë janë në gjendje të gjurmojnë përdoruesit në internet.
Një veçori e re në shfletuesin Chrome çaktivizon cookie-t e palëve të treta, skedarë të vegjël të ruajtur në pajisjen tuaj për të mbledhur të dhëna analitike, personalizuar reklamat në internet dhe për të monitoruar shfletimin. Fillimisht do të jetë i disponueshëm për 1% të përdoruesve globalë, rreth 30 milionë njerëz. Google i përshkruan ndryshimet si një provë, me plane për një paraqitje të plotë për të eliminuar cookie-t më vonë këtë vit. Megjithatë, disa reklamues thonë se do të vuajnë, si rezultat i kësaj risie.
Chrome i Google është shfletuesi më i popullarizuar i internetit në botë.
Anthony Chavez, nënkryetari i Google, tha në një postim në blog: “Ne po marrim një qasje të përgjegjshme për të hequr gradualisht cookie-t e palëve të treta në Chrome. Nëse një site nuk funksionon pa skedarë “cookie” të palëve të treta dhe Chrome vëren se keni probleme do t’ju kërkojmë një opsion për të riaktivizuar përkohësisht cookie-t e palëve të treta për atë faqe interneti.”
Google thotë se po punon për ta bërë internetin më privat. Por nga këndvështrimi i shumë faqeve të internetit, cookies janë një pjesë jetike e shitjes së reklamave nga të cilat varen.
Cookies mund të përdoren për të regjistruar lloje të ndryshme të dhënash rreth përdoruesve, duke përfshirë:
- çfarë bëni në faqe
- ku ndodheni në botë që jeni
- çfarë pajisje po përdorni
- ku shkoni në internet më pas
“Zgjidhja e Google, Chrome Privacy Sandbox, e cila funksionon vetëm në një shfletues Chrome, ka të ngjarë të mos përfitojë askënd tjetër përveç Google”, tha Phil Duffield, nënkryetar i Mbretërisë së Bashkuar në The Trade Desk, i cili operon një platformë për kompanitë për të blerë reklama në internet.
“Mbrojtja e privatësisë së konsumatorit në internet nuk do të thotë të vështirësohet për botuesit të fitojnë të ardhura”, shtoi ai.
Ai tha gjithashtu se, industria e reklamave është në një mision kolektiv për të ndërtuar diçka më të mirë.
Mbikëqyrësi i konkurrencës në Mbretërinë e Bashkuar, Autoriteti i Konkurrencës dhe Tregjeve, mund të bllokojë planet nëse arrin në përfundimin se ato do të dëmtojnë biznese të tjera.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.