Spotify po teston një veçori të fuqizuar nga AI që krijon playlists nga kërkesat e tekstit. Një përdorues i TikTok postoi një klip të shkurtër , me titull, “Sapo zbulova rastësisht ChatGPT të Spotify?” Veçoria është e disponueshme si opsion nën “Your Library” pasi të keni shtypur shenjën plus për të krijuar një listë të re dëgjimi.
“Kthejini idetë tuaja në playlists duke përdorur Al,” lexohet në përshkrimin brenda aplikacionit të veçorisë në videon e TikTok (ndërsa vërehet se disponohet vetëm në anglisht). Mbi një fushë chatbot për hyrje të personalizuara, sugjeron gjithashtu kërkesa. Këto përfshijnë, “Përqendrohuni në punë me elektronikë instrumentale”, “Mbushni heshtjen me muzikë në sfond”, “Ndihuni me këngë argëtuese, beat dhe pozitive” dhe “Eksploroni një zhanër të veçantë si Witch House”.
Spotify ishte i paqartë nëse publiku i gjerë mund të presë të shohë playlists së AI. “Ne kryejmë gati çdo ditë një numër testesh,” shkroi një zëdhënës i Spotify. “Disa nga ato teste përfundojnë duke hapur rrugën për përvojën tonë më të gjerë dhe të tjera shërbejnë vetëm si një mësim i rëndësishëm. Nuk kemi asgjë tjetër për të ndarë në këtë moment.”
Lexo edhe:Spotify rrit çmimin e abonimit premium për miliona përdorues
Nëse Spotify përfundimisht lançon funksionin, ndoshta mund ta përfshijë atë si karrem për të joshur përdoruesit të paguajnë për një nivel më të shtrenjtë abonimi. Tipari premium hi-fi i kompanisë, i shpallur gati tre vjet më parë, ende nuk është materializuar pasi rivali i Apple Music shtoi audio pa humbje pa tarifuar shtesë. Qasja e zgjeruar e librave audio mund të jetë një përfitim tjetër për t’u futur në një plan më të shtrenjtë.
Në fillim të këtij viti, Spotify lançoi një veçori AI DJ (e mundësuar nga teknologjia OpenAI) që ju flet përmes rekomandimeve. Ashtu si pjesa më e madhe e industrisë së teknologjisë, transmetuesi i muzikës duket i etur për të përfshirë inteligjencën artificiale në produktet e saj. Përveç DJ-së së AI, CEO dhe bashkë-themeluesi i Spotify, Daniel Ek tha në një telefonatë në korrik se kompania mund të përdorë AI për të “kontekstualizuar dhe personalizuar përmbajtjen”. Themeluesi i Ringer, Bill Simmons, vuri në dukje në maj se Spotify po zhvillonte “një mënyrë për të përdorur zërin tim për reklama”. Ai gjtihashtu shtoi: “Duhet të jepni padyshim miratimin për zërin, por ai hap, nga pikëpamja reklamuese, të gjitha këto mundësi të ndryshme të shkëlqyera për ju.”
Në fillim të këtij muaji, Spotify kreu raundin e tretë të pushimeve nga puna në 2023. Është vetëm kapitulli i fundit i atij që doli të jetë një vit shkatërrues i shkurtimeve të vendeve të punës në industrinë e teknologjisë.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.