ChatGPT: 55% e punonjësve nuk i besojnë robotëve për qëllime pune - Business Magazine Albania

ChatGPT: 55% e punonjësve nuk i besojnë robotëve për qëllime pune

Që nga “boom-i”  i ChatGPT nëntorin e kaluar, kërkimi për inteligjencën artificiale është rritur me 1700%. Chatbot-i, i cili ka tërhequr mbi 100 milionë përdorues globalë, ka qenë në qendër të shumë debateve muajt e fundit, veçanërisht kur bëhet fjalë për pozicionin e tij brenda vendit të punës.

Me dëshirën për të mësuar më shumë rreth përdorimit të ChatGPT brenda bizneseve në të gjithë Mbretërinë e Bashkuar, Indusface anketoi 2000 punonjës në Mbretërinë e Bashkuar në nivele dhe sektorë të ndryshëm pune, për të mësuar më shumë rreth përdorimit të ChatGPT në vendin e punës.

Duke iu referuar gjetjeve, Venky Sundar, Themelues dhe President i Indusface ndan njohuritë e tij rreth rreziqeve dhe përfitimeve të përdorimit të ChatGPT në botën e biznesit.

Gjetjet kryesore:

Industria e reklamave renditet si sektori që përdor ChatGPT më së shumti gjatë punës, me pothuajse dy të pestat (39%) të të anketuarve që përdorin robotin.

Industria ligjore renditet e dyta, me 38% të të anketuarve që pretendojnë se përdorin ChatGPT në punë.

Shkrimi i raporteve është arsyeja më e zakonshme për përdorimin e ChatGPT në punë, me më shumë se një e katërta (27%) e të anketuarve që e përmendin këtë si arsyen e përdorimit të kësaj forme të AI.

Më shumë se  gjysma (55%) e punonjësve në Mbretërinë e Bashkuar deklaruan se nuk i besojnë punës me një biznes tjetër që përdor ChatGPT!

Lexo edhe:6 ide fituese nga Ballkani Perëndimor u vlerësuan në finalen e madhe Balkathon 4.0, të mbajtur në Sarajevë

10 industritë me përdorimin më të lartë të CHATGPT

                         Të dhënat e plota të sondazhit gjenden këtu

Studimi nga Indusface zbulon se Reklamimi është industria që përdor ChatGPT më së shumti në punë, me pothuajse dy të pestat (39%) të punonjësve që pranojnë se e përdorin atë për punë. Midis tyre, 11% pranojnë se e përdorin shpesh, më shumë se një herë në javë.

Vetëm pak më shumë se 5% e njerëzve që punojnë në industri thanë se nuk do të përdorin kurrë ChatGPT, duke treguar një qëndrim më mikpritës dhe mendjehapur ndaj aplikimit të ChatGPT brenda industrisë së reklamave.

Bizneset brenda sektorit ligjor renditen si industria e dytë që përdorin më shumë ChatGPT. 38% e punonjësve ligjorë të anketuar pranojnë se përdorin ChatGPT ose metoda alternative të AI për punë. Kjo ndoshta nuk është befasuese pasi raportet e fundit tregojnë se AI po riformëson industrinë ligjore duke përmirësuar efikasitetin dhe automatizimin e kontratës.

Artet & Media vijnë në vendin e tretë, me 33% të punonjësve brenda sektorit që pranojnë se përdorin ChatGPT për punën e tyre.

Sipas gjetjeve, punonjësit e artit po aplikojnë AI në punën e tyre më shpesh se çdo industri tjetër në top 10, me mbi 13% që pranojnë se e përdorin atë të paktën një herë në javë.

Pavarësisht popullaritetit të ChatGPT, sipas sondazhit nga Indusface, mbi gjysma (55%) e punonjësve të biznesit deklaruan se nuk i besojnë punës me një biznes tjetër që përdor ChatGPT ose AI të ngjashme në vendin e tyre të punës!

           5 mënyra që bizneset britanike janë duke përdorur ChatGPT

Metodologjia:

Indusface kreu një sondazh me bazë në Mbretërinë e Bashkuar, duke  pyetur 2000 të anketuar në 25 industri, me pyetje të tilla si nëse i besojnë ChatGPT (ose AI të ngjashme), sa shpesh përdorin ChatGPT në punë dhe për çfarë përdorin ChatGPT në punë.

Më pas u plotësua një grumbullim i rezultateve të anketës nga secila industri, për të llogaritur përqindjen e përgjigjeve të të anketuarve për secilën pyetje.

Për të siguruar saktësinë e të dhënave, tre industri (Shitjet, Shkenca & Teknologjia dhe Konsulenca & Strategjia) u përjashtuan nga renditja përfundimtare për shkak të një numri më të ulët të të anketuarve. Sondazhi është kryer në shtator 2023 dhe është i saktë që atëherë.

Sipas sondazhit, raportet e punës ka shumë të ngjarë të shkruhen nga ChatGPT ose AI, me atë që është arsyeja kryesore për të cilën njerëzit (27%) përdorin AI!

I dyti vjen përkthimi me një të katërtën (25%) të njerëzve që përdorin ChatGPT në punë për këtë arsye. Arsyeja e tretë është për qëllimet e tyre kërkimore (17%).

Në fund të tabelës, 11% e punonjësve përdorin ChatGPT për të shkruar emailet e klientëve të tyre!

Lexo edhe:10 librat më të shitur të muajit shtator 2023

Venky Sundar, Themeluesi dhe Presidenti i Indusface ndan njohuritë e tij mbi rreziqet dhe përfitimet e përdorimit të ChatGPT:

“ Rreziqet specifike për dokumentat e biznesit janë: klauzolat ligjore kanë shumë subjektivitet dhe është gjithmonë më mirë që këto të verifikohen nga një ekspert. Rreziku i dytë është kur ndani informacione të pronarit në chatGPT,  ekziston gjithmonë rreziku që këto të dhëna të jenë të disponueshme për publikun e gjerë dhe ju mund të humbni IP-në tuaj. 

Përfitimet janë se një draft V1 mund të merret lehtësisht, dhe është e dobishme të kornizohen mendimet veçanërisht për shabllonet gjenerike si shabllonet e postës elektronike etj.

Për sigurinë e aplikacionit, rreziku është që ju nuk jeni të sigurt që copat e kodit të shkruara nga ChatGPT janë të sigurta. Do t’ju duhet ende të kryeni testime të thella të sigurisë përpara se t’i vendosni ato. Niveli i pjekurisë së adresimit të të dhënave dhe pronësia e besimit ende nuk është përcaktuar mirë dhe bizneset kanë të drejtë që nuk i besojnë plotësisht pasi janë të shqetësuar për përdorimin ose keqpërdorimin më të duhur të të dhënave të tyre. Ashtu si çdo teknologji, do të ketë adoptues të hershëm, por këta njerëz janë njohës të mirë të teknologjisë dhe janë një pakicë. Që të gjithë ta adoptojnë, do të duhet që të marrin kohën e tyre. ChatGPT ose LLM në përgjithësi i kanë bërë ciklet e zhvillimit shumë të shkurtër. Tani është më e lehtë të shndërrosh një ide në një provë të funksionimit të konceptit brenda disa ditësh, krahasuar me muajt e mëparshëm.

Megjithatë rreziku është që POC(proof of concept) duhet të përdoret vetëm për këtë qëllim. Nëse shkoni në treg me POC, mund të ketë pasoja serioze rreth sigurisë së aplikacionit dhe privatësisë së të dhënave.

Rreziku tjetër është thjesht përdorimi i LLM-ve si një ndërfaqe hyrëse për produktet dhe mund të ketë injeksione të menjëhershme dhe rreziku është i panjohur atje.

Një proces mendimi është baza e njohurive që përdoret për të ndërtuar rastet e përdorimit të produktivitetit dhe baza e njohurive e përdorur për të ndërtuar rastet e përdorimit të mbrojtjes mbi atë që nuk është e pranueshme duhet të jenë burime të veçanta që duhet të trajnohen dhe përditësohen vazhdimisht.”

indusface

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024
Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0