Netflix i jep fund epokës së marrjes së DVD-ve me qira - Business Magazine Albania

Netflix i jep fund epokës së marrjes së DVD-ve me qira

Netflix i jep fund epokës së marrjes së DVD-ve me qira

Netflix do të dërgojë zarfin e tij të fundit të kuq të premten, duke shënuar fundin e 25 viteve të dërgimit të DVD-ve për anëtarët.

Kompania njoftoi në fillim të këtij viti se do të mbyllë shërbimin e saj DVD-me-mail, 16 vjet pasi ajo gradualisht e zhvendosi fokusin e saj në transmetimin e përmbajtjes në internet. Netflix do të vazhdojë të pranojë kthimet e DVD-ve të mbetura të klientëve deri më 27 tetor.

I prezantuar në vitin 1998, kur Netflix u lançua për herë të parë, shërbimi DVD premtoi një përvojë më të lehtë me qira sesa të udhëtosh në Blockbuster ose Hollywood Video më të afërt. Zarfat e kuq, të cilët kanë qenë prej kohësh sinonim i vetë Netflix-it, mbushën shtëpitë dhe dhomat e konvikteve në të gjithë vendin. Edhe pse ideja për të marrë një DVD me postë tani mund të tingëllojë pothuajse po aq e vjetëruar sa interneti me telefon, disa klientë prej kohësh i thanë CNN se vazhdoi të gjente vlerë në opsionin DVD.

Lexo edhe:Netflix prezanton aplikacion “Netflix Game Controller”

Pse Netflix po heq dorë nga DVD-të?

Për Netflix, megjithatë, oferta ka pasur më pak kuptim vitet e fundit. “Qëllimi ynë ka qenë gjithmonë të ofrojmë shërbimin më të mirë për anëtarët tanë, por ndërsa biznesi i DVD-ve vazhdon të tkurret, kjo do të bëhet gjithnjë e më e vështirë,” shkroi bashkë-CEO Ted Sarandos në një postim në blog në prill.

Mbyllja e biznesit të tij DVD mund të ndihmojë Netflix-in të përqendrojë më mirë burimet ndërsa zgjerohet në tregje të reja si lojërat, si dhe në përmbajtje të drejtpërdrejtë dhe interaktive. Biznesi i saj DVD gjithashtu ka rënë ndjeshëm vitet e fundit. Në vitin 2021, të ardhurat e Netflix nga jo transmetimi – kryesisht që i atribuohen DVD-ve – arritën në 0.6% të të ardhurave të tij, ose pak më shumë se 182 milionë dollarë.

Kostoja për të operuar biznesin e saj DVD mund të jetë gjithashtu një faktor, veçanërisht pasi Netflix rimendon shpenzimet gjerësisht në mes të konkurrencës së rritur të transmetimit dhe pasigurisë më të gjerë ekonomike. “Lëvizja e disqeve plastike kushton shumë më tepër para sesa transmetimi i pjesëve dixhitale”, tha Eric Schmitt, drejtor i lartë analist në Gartner Research. “Heqja dhe zëvendësimi i inventarit të dëmtuar dhe të humbur janë gjithashtu konsiderata të kostos.

Pak shpresë për një rikthim të DVD-së

Abonentë të tjerë të DVD-së shpresonin për një fund të lumtur. Bill Rouhana, CEO i Chicken Soup for the Soul Entertainment – i cili zotëron shërbimin e marrjes me qira të DVD-ve Redbox – i tha Hollywood Reporter në prill se ai shpresonte të blinte biznesin e DVD-ve të Netflix. “Do të doja ta blija… Do të doja që Netflix të ma shiste atë biznes në vend që ta mbyllte atë”, tha ai. Redbox mbetet popullor pavarësisht ndryshimit në transmetim, por mori një goditje gjatë pandemisë për shkak të mungesës së filmave dhe shfaqjeve të reja televizive për të mbushur kutitë.

Një zëdhënës i Netflix i tha CNN se nuk ka plane të shesë biznesin e DVD-ve dhe do të riciklojë shumicën e DVD-ve të tij përmes kompanive të palëve të treta që specializohen në riciklimin e mediave dixhitale dhe elektronike. Ajo gjithashtu do të dhurojë një pjesë të inventarit të saj për organizatat e fokusuara në film dhe media.

Netflix po u ofron gjithashtu abonentëve një “surprizë përfundimtare” ku ata mund të zgjedhin të marrin deri në 10 DVD të zgjedhura rastësisht nga radha e tyre.

McEvoy, i cili tashmë është abonuar në Disney+, Hulu, kanalin Criterion dhe Mubi, tha se tani po teston shërbime të tjera si Eros (kinema indiane) dhe Viki (filma koreanë dhe kinezë) për përmbajtje më të vështirë për t’u gjetur. Megjithatë, tha ai, është “i trishtuar” kur shikon largimin e shërbimit DVD të Netflix.

“Unë absolutisht nuk do të kisha mundur t’i gjeja të gjithë ata filma [që kam parë] nëse nuk do të ishte shërbimi DVD Netflix,” tha ai.

cnn

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0