Studimi: Të rinjtë do të hiqnin dorë nga shumë gjëra vetëm për të mbajtur mediat sociale

Studimi: Të rinjtë do të hiqnin dorë nga vite të jetës ose të paturit fëmijë, vetëm për të mbajtur mediat sociale

Studimi: Të rinjtë do të hiqnin dorë nga vite të jetës ose të paturit fëmijë, vetëm për të mbajtur mediat sociale

Një studim me 750 kanadezë të moshës 16 deri në 30 vjeç ka sjellë disa rezultate tronditëse. Studimi pyeti të rinjtë se çfarë do të ishin më të gatshëm të ndërrojnë në vend të mediave sociale.

Ndërsa shumica vetëm do të sakrifikonte gjëra si alkooli ose videolojërat, pothuajse 10% të të anketuarve nga studimi thanë se do të pranonin të mos kishin mundësi të kenë fëmijë, të humbnin marrëdhëniet bashkëshortore ose të humbnin një vit të jetës së tyre për të ruajtur lidhjet e tyre në media sociale.

5% thanë se do të humbnin pesë vite nga jeta, ndërsa 3% thanë se do të ishin të lumtur të vdisnin një dekadë më herët.

Studiuesja Sarah Woodruff, profesore e kinetologjisë në fakultetin e kinetologjisë njerëzore në Universitetin e Windsorit, ishte pjesë e grupit që zhvilloi studimin. Ajo e gjen rezultatin shqetësues dhe ia atribuon atë faktit se njerëzit në këtë grup moshe nuk e mbajnë mend kohën pa media sociale.

Lexo edhe: Samsung prezanton ViewFinity S9, një monitor i ri mahnitës 5K

“U tronditëm shumë. Kjo tregon se sa e përfshirë është media sociale në jetën e tyre të përditshme”, tha Woodruff. Sa më të rinj ishin përgjigjësit, aq më shumë ishin të gatshëm të sakrifikonin për të ruajtur lidhjet e tyre në internet, shtoi ajo. “Si ata rriten… ata kuptojnë se ka më shumë dhe më shumë në jetë se sa ato që shohin në internet”, tha ajo.

“Dhe ajo që gjetën është se, sa më i ri të ishe kur more pajisjen e parë të lidhur në internet, aq më i dobët ishte gjendja jote aktuale mendore,” tha Cunningham, duke shtuar se ardhja e smartphone-ve ka nxitur një varësi më të madhe ndaj mediave sociale.

CBC News pyeti disa nga  Gjenerata Z se çfarë do të ofronin për mediat sociale, por shumica prej tyre nuk do të sakrifikonin shumë.

“Nuk jam shumë i interesuar në media sociale vetë, kështu që nuk kam ndonjë problem t’i lë tërësisht”, tha Melena Biniam.

“Mediat sociale janë … të mërzitshme”, tha Zhane Lockett, 25-vjeçare.

Shaundel Harris, 37-vjeçar, do të zgjedhë të ruajë mediat sociale në vend të marrëdhënieve.

“Ai është i tejvlerësuar”, tha Harris.

Cunningham rekomandon që prindërit të mbajnë fëmijët larg mediave sociale sa më gjatë të jetë e mundur. Të paktën deri në adoleshencën e vonë sugjeron ai.

cbc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0