Hiya, një aplikacion për bllokimin e thirrjeve automatike, ka publikuar një raport që përshkruan mashtrimet e fundit telefonike të lidhura me COVID-19.
Mashtrimet telefonike të lidhura me COVID-19 përfshijnë mashtrimin e Medicare dhe IRS. Mashtrimet telefonike të lidhura me COVID-19 po rriten përsëri disa vjet pasi pandemia e COVID-19 ka çuar në mbylljen e shumë pjesëve të Shteteve të Bashkuara për një periudhë të gjatë, sipas një raporti të ri nga kompania e bllokimin e thirrjeve automatike, Hiya.
Hiya tregoi për Insider se ka marrë qindra raporte rreth incidenteve nga përdoruesit e saj që përshkruanin mashtruesit që përpiqen të marrin informacionin në anversin e kartave të tyre të Medicare.
“Ma thanë se testet e COVID ishin të falshme dhe pastaj faturuan Medicare-n me 91 dollarë”, raportoi një përdorues i Hiya në aplikacion.
“Ata më kërkuan të dhënat e kartës sime të pjesës B të Medicare-s”, shkroi një përdorues tjetër i Hiya që tha se mashtruesit “më thanë se isha miratuar paraprakisht për të marrë testet e COVID, por vetëm nëse mund të jepja emrin tim dhe adresën e plotë”. Duke parë rritjen e shkallës së mashtrimeve të lidhura me Medicare/teste COVID-19, Komisioni Federal i Tregtisë publikoi një “paralajmërim për konsumatorët” në fillim të qershorit duke u paralajmëruar përdoruesit e Medicare që të mos japin kurrë numrin e tyre të Medicare-s në telefon.
“Thirrësit që ofrojnë “furnizime falas”, teste laboratorike “pa kosto”, ose thonë se keni nevojë për një kartë Medicare të re janë mashtrues që përpiqen të marrin numrin tuaj të Medicare-s”, shkroi FTC. “Mos u japni asnjë informacion”.
Lexo: Prova empirike se njerëzit kanë një mënyrë jetese më të shëndetshme kur marrin pushim!
FTC tha në raportin e saj se “mashtrimet si këto, së bashku me gabimet dhe abuzimet”, kushtojnë Medicare-s rreth 60 miliardë dollarë çdo vit.
Përveç përpjekjeve për mashtrimin e Medicare-s, raporti i Hiya-s vëren se shumë të telefonuar e thirrjeve automatike po përpiqen të mashtroni njerëzit për të bërë pa dashje mashtrimin fiskal duke ofruar shërbime për t’u ndihmuar ata të pretendonin rremisht një “Kredit të Ruajtjes së Punonjësit”. Këto kredite jepen përmes Aktit të Kujdesit Ekonomik (CARES), ku punëdhënësit mund të marrin KRP-në nëse bizneset e tyre kanë pësuar humbje substanciale ose kanë mbyllur përkohësisht për shkak të COVID-19.
Sipas Hiya-s, ka një rritje të fortë të mashtruesve që përpiqen të marrin informacion personal dhe para duke ndihmuar njerëzit të pretendonin për KRP-në.
Në maj, Shërbimi i Brendshëm i Taksave, zyra qeveritare e përgjegjshme për mbledhjen e taksave, paralajmëroi në një njoftim shtypi që njerëzit duhet “të shmangen mashtrimeve” në këtë mënyrë, pasi nëse para merrën mënyrë të paligjshme, ato duhet të paguhen përsëri, ndonjëherë me shtesa dhe penale të tjera.
“Një biznes ose grup pa taksa mund të gjendet në një pozicion shumë më të keq në çështje të parave nëse duhet të kthejë kreditin, krahasuar me rastin kur krediti nuk ishte pretenduar në fillim.”
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.