Uebfaqja dhe aplikacioni i Walmart kanë një pamje të re dhe sipas faqes teknologjike The Verge ajo duket shumë më e pastër se e Amazon. Gjigandi i shitjes me pakicë ndërroi një ndërfaqe më të rrëmujshme me një ndërfaqe me blloqe me flluska që shfaqin departamente dhe oferta të ndryshme në të gjithë dyqanin.
Kur lëvizni poshtë në faqen kryesore, do të shihni edhe më shumë kategori blerjesh, së bashku me artikuj të veçantë të përshtatur për festat e ardhshme, ngjarjet ose sezonin aktual. Ndërkohë, kërkimi për një produkt jep disa rreshta produktesh që përputhen me kërkimin tuaj, në të cilat mund të lëvizni horizontalisht.
Lexo edhe: Amazon do të shkurtojë edhe 9 mijë vende pune
Nënkryetari ekzekutiv i Walmart, Tom Ward e përshkruan ndryshimin si “një mënyrë më tërheqëse për të shfletuar” inventarin e Walmart, duke vënë në dukje se ai shfaq “artikuj që kanë më shumë rëndësi për [klientët] në çdo moment”. Për të krahasuar, faqja kryesore e Amazon paraqet një baner të stilit të paraqitjes së rrëshqitjes në krye të ekranit, ndërsa pjesa tjetër është në thelb një tabelë e produkteve dhe kategorive që Amazon mendon se do t’ju pëlqejnë bazuar në blerjet e mëparshme.
Walmart ka kohë që përpiqet të konkurrojë me Amazon, dhe faqja e saj e re është vetëm përpjekja e fundit për të marrë një avantazh në tregun e tregtisë elektronike. Pas zgjerimit të inventarit të saj duke hapur Tregun e saj në internet mbi një dekadë më parë, kompania ka vazhduar të rrisë përpjekjet e saj. / The Verge
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.