Inflacioni në eurozonë bie gjatë marsit, por çmimet e ushqimeve vijojnë të mbeten lart - Business Magazine Albania

Inflacioni në eurozonë bie gjatë marsit, por çmimet e ushqimeve vijojnë të mbeten lart

Inflacioni në eurozonë ra ndjeshëm në Mars pasi çmimet e energjisë vazhduan të binin, ndërsa shpenzimet thelbësore kapën rekorde të larta.

Inflacioni në bllokun prej 20 anëtarësh hyri në 6.9% në mars, sipas shifrave paraprake të Eurostat të lëshuara të Premten. Për krahasim, në shkurt, inflacioni qëndroi në 8.5%.

Arsyeja kryesore për këtë rënie prej 1.6 përqindje në rënie ishte rënia e kostove të energjisë.

Lexo edhe: Banka Qëndrore evropiane pritet të marrë një vendim për rritjen e normave të interesit në mes të “shqetësimeve bankare”

Sidoqoftë, ka pjesë të tjera të shportës së inflacionit që mbeten “kokëfortë” lart. Cmimet e ushqimeve janë ato që kontribuan më së shumti në inflacionin e Marsit.

Inflacioni bazë- i cili përjashton cmimet e luhatshme të energjisë, ushqimit, alkoolit dhe duhanit – u rrit pak nga muaji i kaluar. Ajo arriti në një rekord të të gjitha kohërave prej 5.7% në Mars, nga 5.6% në shkurt./ CNBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0