Google “alarmohet” nga ChatGPT. A janë biseduesit virtualë fundi i biznesit për motorrët e kërkimit? - Business Magazine Albania

Google “alarmohet” nga ChatGPT. A janë biseduesit virtualë fundi i biznesit për motorrët e kërkimit?

Gjatë tre dekadave të fundit, një pjesë e vogël e produkteve si shfletuesi i internetit i Netscape, motori i kërkimit i Google dhe iPhone i Apple e kanë përmbysur me të vërtetë industrinë e teknologjisë duke sfiduar cdo gjë që i dilte përpara në rrugën e tyre.

Tre javë më parë, biseduesi virtual (chabot) i quajtur ChatGPT bëri që të ishte inovacioni tjetër i madh i industries apo sicc quhen ndërprerësit. Ai mund të shërbejë informacione me fjali të qarta dhe të thjeshta, në vend se thjesht një listë lidhjesh në internet. Ai mund të shpjegojë konceptet në mënyra që njerëzit mund t’i kuptojnë lehtësisht. Ai madje mund të gjenerojë ide nga e para, duke përfshirë strategjitë e biznesit, sugjerimet për dhuratat e Krishtlindjeve, temat e blogut dhe planet e pushimeve.

Megjithëse ChatGPT ka ende shumë hapësirë për përmirësim, lëshimi i tij bëri që menaxhmenti i Google të deklaronte një “kod të kuq”. Për Google, kjo ishte e ngjashme me ndezjen e alarmit të zjarrit. Disa kanë frikë se kompania mund t’i afrohet një momenti ku ardhja e një ndryshimi të madh teknologjik që mund të përmbysë biznesin.

Lexo edhe: Biseduesit virtualë(Chatbot-ët) nuk u shpikën tani. Por, pse ChatGPT ka rrëmbyer vëmendjen e të gjithëve?

Për më shumë se 20 vjet, motori i kërkimit Google ka shërbyer si porta kryesore në botë për në internet. Por me një lloj të ri të teknologjisë së chat bot-it të gatshëm për të rishpikur apo edhe zëvendësuar motorët tradicionalë të kërkimit, Google mund të përballet me kërcënimin e parë serioz për biznesin e tij kryesor të kërkimit. Një drejtues ekzekutiv i Google i përshkroi përpjekjet si një ndryshim ose prishje për të ardhmen e Google.

ChatGPT u lëshua nga një laborator kërkimor agresiv i quajtur OpenAI dhe Google është në mesin e shumë kompanive, laboratorëve dhe studiuesve të tjerë që kanë ndihmuar në ndërtimin e kësaj teknologjie. Por ekspertët besojnë se gjigandi i teknologjisë mund të luftojë për të konkurruar me kompanitë më të reja dhe më të vogla që zhvillojnë këto bisedues virtualë, për shkak të shumë mënyrave që teknologjia mund të dëmtojë biznesin e tij.

Google ka shpenzuar disa vite duke punuar në chat bots dhe, si kompanitë e tjera të mëdha të teknologjisë, ka ndjekur në mënyrë agresive teknologjinë e inteligjencës artificiale. Google ka ndërtuar tashmë një bisedues virtual (chatbot) që mund të rivalizojë ChatGPT. Në fakt, teknologjia në zemër të robotit të bisedës së OpenAI u zhvillua nga studiues në Google.

I quajtur LaMDA, ose Modeli i Gjuhës për Aplikacionet e Dialogut, roboti i bisedës i Google mori vëmendje të madhe gjatë verës kur një inxhinier i Google, Blake Lemoine, pretendoi se ishte i ndjeshëm. Kjo nuk ishte e vërtetë, por teknologjia tregoi se sa shumë ishte përmirësuar teknologjia e chat bot-it në muajt e fundit.

Google mund të hezitojë ta vendosë këtë teknologji të re si një zëvendësim për kërkimin në internet, megjithatë, sepse nuk është i përshtatshëm për të ofruar reklama dixhitale, të cilat përbënin më shumë se 80 për qind të të ardhurave të kompanisë vitin e kaluar.

Sundar Pichai, shefi ekzekutiv i Google, ka theksuar rëndësinë e inteligjencës artificiale për kompaninë e tij.

“Asnjë kompani nuk është e pathyeshme; të gjitha janë vulnerabël”, tha Margaret O’Mara, një profesore në Universitetin e Uashingtonit, e specializuar në historinë e Silicon Valley. “Për kompanitë që janë bërë jashtëzakonisht të suksesshme duke bërë një gjë që përcakton tregun, është e vështirë të ketë një veprim të dytë me diçka krejtësisht të ndryshme.”

Për shkak se këta bisedues të rinj virtualë mësojnë aftësitë e tyre duke analizuar sasi të mëdha të dhënash të postuara në internet, ata kanë një mënyrë për të përzierë trillimet me faktet. Ata japin informacione që mund të jenë të njëanshme ndaj grave dhe njerëzve me ngjyrë. Ato mund të gjenerojnë gjuhë toksike, duke përfshirë gjuhën e urrejtjes.

E gjithë kjo mund t’i kthejë njerëzit kundër Google dhe të dëmtojë markën e korporatës. Siç ka treguar OpenAI, kompanitë më të reja mund të jenë më të gatshme për të shfrytëzuar shanset e tyre me ankesa në këmbim të rritjes.

Edhe nëse Google perfeksionon chatbot-ët e saj, ai duhet të trajtojë një çështje tjetër: A kanibalizon kjo teknologji reklamat fitimprurëse të kërkimit të kompanisë? Nëse një chatbot po u përgjigjet pyetjeve me fjali të ngushta, ka më pak arsye që njerëzit të klikojnë mbi reklamat.

“Google ka një problem modeli biznesi,” tha Amr Aëadallah, i cili ka punuar për Yahoo dhe Google dhe tani drejton Vectara, një start-up që po ndërton teknologji të ngjashme. “Nëse Google ju jep përgjigjen e përsosur për çdo pyetje, ju nuk do të klikoni në asnjë reklamë.”

Sundar Pichai, shefi ekzekutiv i Google, është përfshirë në një seri takimesh për të përcaktuar strategjinë e Inteligjencës Artificiale në Google dhe ai ka përmirësuar punën e grupeve të shumta brenda kompanisë për t’iu përgjigjur kërcënimit që paraqet ChatGPT, sipas një memo dhe regjistrimi audio të siguruar nga The Neë York Times. Punonjësit janë ngarkuar edhe me ndërtimin e produkteve të Inteligjencës Artificiale, që mund të krijojnë vepra arti dhe imazhe të tjera, si teknologjia DALL-E e OpenAI, e cila është përdorur nga më shumë se tre milionë njerëz.

Që tani e deri në një konferencë të madhe që pritet të organizohet nga Google në maj, ekipet brenda kërkimit, Besimit dhe Sigurisë dhe departamenteve të tjera të Google janë ricaktuar për të ndihmuar në zhvillimin dhe lëshimin e  prototipeve dhe produkteve të reja në lidhje me Inteligjencën Artificiale./ New York Times

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0