Të rinjtë po shpenzojnë më shumë kohë në TikTok se para televizorit, thotë raporti anglez - Business Magazine Albania

Të rinjtë po shpenzojnë më shumë kohë në TikTok se para televizorit, thotë raporti anglez

Të rinjtë në Mbretërinë e Bashkuar po shpenzojnë më shumë kohë në rrjetin social TikTok, sesa duke parë televizionin tradicional. Një raport ië Ofcom, thekson ndarjen në rritje të brezave në zakonet e të shikuarit të mediave.

Në sondazhin e tij vjetor të tendencave të konsumit, rregullatori i medias zbuloi se ata të moshës 16 deri në 24 vjeç shpenzonin mesatarisht 53 minuta në ditë duke parë TV tradicionale, vetëm një e treta e nivelit të një dekade më parë.

Në të kundërt, njerëzit mbi 65 vjeç shpenzonin shtatë herë më shumë para kanaleve të tilla si BBC One ose ITV, duke parë pothuajse gjashtë orë transmetim televiziv në ditë – një shifër që është rritur që nga viti 2011. Marrja më e shpejtë e shërbimeve të transmetimit dhe mediave sociale mes të rinjve përbën një sfidë gjithnjë e më të madhe për televizionet tradicionale, pasi ata përpiqen të përballojnë një ngadalësim ekonomik, të kënaqin shikuesit e tyre më besnikë dhe të investojnë për të mbajtur ritmin me zakonet e konsumit që ndryshojnë shpejt.

Lexo edhe: Të bësh miliona përmes TikTok. Ja se si kjo amerikane e arriti këtë?

Ofcom tha se rritja e konsumit tradicional të TV, e nxitur nga pandemia e koronavirusit, kishte përfunduar duke rënë pothuajse 9 për qind që nga viti 2020.

Ndërsa transmetuesit e shërbimit publik përfshirë BBC dhe Channel 4 konsiderohen mirë nga të rriturit më të rinj, shtrirja e tyre javore është në rënie të vazhdueshme me ato grupmosha. Në vitin 2021, për shembull, më pak se gjysma e 16-24-vjeçarëve shikuan të paktën 15 minuta në javë programe në një kanal të shërbimit publik si BBC, ITV ose Channel 4.

Ndërkohë, shtrirja e transmetimit të abonimit në shërbime të tilla si Netflix dhe Disney Plus, dhe platformat sociale të videove, duke përfshirë YouTube dhe TikTok, janë rritur me shpejtësi gjatë dekadës së fundit. Një studim për Ofcom nga kompania e sondazheve Ipsos vlerësoi se ata të moshës 15 deri në 24 vjeç shpenzonin 57 minuta në ditë vetëm në TikTok. Kjo është më e gjatë se 53 minutat që grupmosha 16 deri në 24 vjeç shpenzon duke parë televizion, sipas një sondazhi të veçantë për Ofcom nga BARB, një agjenci e vlerësimit të audiencës.

Financial Times 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0