TikTok po përdoret edhe për kërkim. Platforma e argëtimit rivalizon Google - Business Magazine Albania

TikTok po përdoret edhe për kërkim. Platforma e argëtimit rivalizon Google

Google është për kërkim. TikTok është për argëtim. Të paktën kështu ishte dikur.Por për brezin në rritje të adoleshentëve dhe të rinjve, TikTok po bëhet vendi për të gjetur informacione, duke marrë përsipër funksionet e gjigantëve të njohur të internetit.

Shërbimi, i cili krenohet me më shumë se një miliard përdorues, është më shumë se një aplikacion ku 10 deri në 25-vjeçarë shikojnë videoklipe.

Shitjet e TikTok parashikohen të trefishohen në 12 miliardë dollarë këtë vit, sipas EMarketer – sërish shumë e vogël në krahasim me Google dhe Facebook, por e madhe për një kompani 5-vjeçare. Një e treta e përdoruesve të tij janë anëtarë të Gjeneratës Z, të cilët numërohen në 67 milionë njerëz vetëm në SHBA. Kjo demografi është ende duke formuar zakone blerjeje, duke i bërë ato perspektiva vendimtare për reklamuesit dhe kompanitë e teknologjisë. Afiniteti i përdoruesve të rinj për një fillestar po u ofron gjithashtu kompanive të teknologjisë një kundërvënie ndaj kritikëve që thonë se shkelin ligjin antitrust.

Lexo edhe: Si të përmirësoni renditjen tuaj edhe në TikTok

“Unë nuk do të isha në punën time aktuale, nëse nuk do të ishte për TikTok,” tha Ezinne Ogbonna, 24 vjeç, një shitëse softuerësh në zonën e Dallasit. “Unë në fakt gjeta një program trajnimi përmes TikTok-ut të dikujt, bëra programin e trajnimit dhe më pas arrita punën që kam tani.”

Afërsisht 40% e të rinjve sot përdorin TikTok ose Instagram, në pronësi të kompanisë mëmë “Meta”, kundrejt Google kur kërkojnë rekomandime për drekën, tha Prabhakar Raghavan, një zëvendës president i lartë i Google, në një intervistë me TechCrunch këtë muaj. Të dhënat vijnë nga një sondazh i përdoruesve amerikanë të moshave 18 deri në 24 vjeç. Gjigandi i kërkimit, i cili po përballet me padi të shumta antitrust, tregon për gjetje të tilla për të vënë në dukje fuqinë e konkurrencës së tij.

“Ne vazhdojmë të mësojmë, vazhdimisht, se përdoruesit e rinj të internetit nuk kanë pritshmëritë dhe mentalitetin me të cilin jemi mësuar.” tha Raghavan në intervistë. “Pyetjet që ata bëjnë janë krejtësisht të ndryshme.”/ Bloomberg

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #35 - Qershor 2024

Ja si sipërmarrës të guximshëm përmes inovacionit ndikojnë industri të tëra!

 

Ky numër i revistës mund të quhet numri i dedikuar sipërmarrësve, nismëtarëve dhe inovatorëve. Atyre të cilët me guxim, këmbëngulje dhe me risi nxisin transformimin e industrive me ndikim në jetët tona. Këto përvoja, sfida, ide të reja, aplikime dhe bashkëpunime të tyre, vijnë nëpërmjet Business Mag Albania, nr. 35. 

Për ty, që po e mban në dorë këtë revistë, kemi diçka të re! Tani mund të dëgjosh me zë artikujt që lexon tek BusinessMag. 

Në partneritet me Nullius in Verba, sjellim një mënyrë revolucionare për të konsumuar përmbajtjen. Falë teknologjisë së avancuar të AI, tani mund të dëgjoni me zë artikujt tuaj të preferuar në çdo kohë dhe vend, duke ju lejuar të informoheni ndërsa jeni në lëvizje. Ky bashkëpunim inovativ pasqyron përkushtimin tonë për të mbështetur sipërmarrjen dhe zhvillimin e modeleve të suksesshme, duke sjellë përvojë të re dhe vlerë të shtuar për ju si lexues. Skano kodet QR në çdo artikull dhe shijo nga kudo që të jesh një format të ri, mundësuar nga Inteligjenca Artificiale, aplikuar nga një …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0