Volvo Cars, të gjithë drejt makinave elektrike - Business Magazine Albania

Volvo Cars, të gjithë drejt makinave elektrike

Volvo Cars

Volvo Cars raportoi shitjet prej 47,150 makinash në prill, 24.8 përqind më pak krahasuar me të njëjtin muaj të vitit të kaluar. Kërkesa është ende e fortë, veçanërisht për modelet elektrike të Volvo Cars, dhe pjesa e modeleve Recharge si pjesë e shitjeve totale vazhdon të rritet.

Në prill, modelet elektrike Volvo Cars u rritën me 18.7 përqind krahasuar me të njëjtin muaj të vitit 2021, duke zënë 38.4 përqind të shitjeve totale. Pjesa e makinave plotësisht elektrike ishte 10 përqind. Për periudhën Janar-Prill, shitjet e Volvo Cars arritën në 195,445 makina, 21,3 përqind më pak krahasuar me të njëjtën periudhë të vitit të kaluar.

Në prill, bllokimet e Covid-19 në Kinën lindore ndikuan në dërgesat me pakicë në Kinë dhe shtuan më shumë sfida për zinxhirët tashmë të dobësuar të furnizimit global, duke rezultuar në humbje shtesë të prodhimit.

Siç u komunikua më parë në fund të tremujorit të parë, Volvo Cars informoi për një mungesë furnizuesi të një lloji specifik gjysmëpërçuesi, i cili do të ndikojë në prodhimin gjatë tremujorit të dytë. Kompania e konsideron këtë një pengesë të përkohshme dhe pret që kufizimet e zinxhirit të furnizimit në lidhje me gjysmëpërçuesit të përmirësohen gjatë gjysmës së dytë të vitit.

Shitjet evropiane për muajin prill arritën në 19,822 makina, 23.2 përqind më pak krahasuar me të njëjtin muaj të vitit të kaluar. Shitjet e makinave elektrike të Volvo-s përbënin 51.4 përqind të totalit të shitjeve në rajon gjatë muajit.

Lexo: Volvo Cars teston teknologjinë e re të karikimit

Shitjet e Volvo Cars në SHBA për këtë muaj arritën në 10,022 makina, 9.2 përqind më pak krahasuar me prillin e vitit të kaluar, me modelet Recharge që përbëjnë 44.1 përqind të shitjeve totale.

Modeli më i shitur i Volvo-s për këtë muaj ishte XC60 me shitje prej 14,952 makinash (2021: 17,925 njësi), i ndjekur nga XC40 me 13,876 makina (2021: 19,833) dhe XC90 me 8,208 makina (2021: 9,371).

Për të parë gjendjen e makinave stok në Mektrin Motors, kliko këtu.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0