Një aplikacion i quajtur BeReal, i themeluar nga ish-punonjësi i GoPro, Alexis Barreyat së bashku me Kévin Perreau, u lançua në dhjetor 2019 me idenë e tij për t’u kërkuar përdoruesve të postojnë një foto të pa redaktuar një herë në ditë pasi të kenë marrë një njoftim. Pas marrjes së njoftimit, përdoruesi ka deri në 2 minuta kohë për të ndarë atë që po bën dhe mund të shohë fotot që postojnë edhe miqtë e tij.
Aplikacioni është i thjeshtë për t’u përdorur, duke shkrepur njëkohësisht një selfie – një përvojë që kujton kujtimet tona të dashura të aplikacionit të fotografive të humbur prej kohësh Frontback.
Kompania shpjegon se kjo përvojë u ofron përdoruesve një shans për të treguar se kush janë në të vërtetë.
Vetë koncepti nuk është krejtësisht i ri. Përveç përdorimit të kamerave të dyfishta nga Frontback, një ide e ngjashme që përfshin njoftimet u shfaq në mes të një vale aplikacionesh që përpiqeshin të largonin përdoruesit nga Instagram disa vite më parë.
Një aplikacion i quajtur Minutiae, i lançuar në vitin 2017, ndihmoi në krijimin e të njëjtit koncept që tani po shfrytëzon BeReal: njoftimet që udhëzojnë përdoruesit të kapin çfarëdo që po bëjnë tani. Bashkëthemeluesi i Minutiae, Martin Adolfsson, kohët e fundit u ankua për TechCrunch se BeReal “huazoi shumë” nga ideja e tij ndërsa reklamonte vërtetësinë e saj, gjë që e shqetësoi shumë.
Megjithatë, për fat të keq, idetë nuk janë të patentuara. Dhe ne kemi parë shumë aplikacione dhe produkte gjatë viteve që ofrojnë përvoja të ngjashme sociale ku vetëm një bëhet në të vërtetë suksesi kryesor për kohën e tij. Shikoni Qik kundër Ustream.tv; Gowalla kundër Foursquare; Phhhoto kundër Boomerang; We Heart It kundër Pinterest; ose, së fundmi, TikTok kundër të gjithë të tjerëve që përpiqen ta klonojnë atë.
Plus, ndërsa Minutiae do t’i lejonte përdoruesit të shfletonin fotot e të huajve nga e gjithë bota, BeReal synon më qartë grupet e miqve të jetës reale.
Lexoni: Harrojeni TikTok, Instagram: Gen Z, Millenials po grumbullohen në këtë aplikacion të ri
Ekziston një kërkesë për aplikacione të reja për ndarjen e fotografive në mesin e përdoruesve më të rinj, të cilët po ngopen me ndryshimet e vazhdueshme të Instagram-it, stërmbushjen e veçorive të reja si Reels dhe Shopping, dhe përmbajtjen e tij tepër të kuruar të krijuesve. Aplikacione të tjera, si Minutiae dhe BeReal, kanë eksperimentuar gjithashtu me përvoja unike të ndarjes së fotografive në një përpjekje për të joshur përdoruesit larg Instagramit.
Poparazzi – një aplikacion që e ktheu veçorinë e etiketimit të Instagram-it në të gjithë premisën e tij – u hodh në krye të App Store duke përdorur një seri trukesh të rritjes jo shumë kohë më parë. Që atëherë, popullariteti i tij është zbehur dhe tani është në vendin e 87-të në kategorinë Foto dhe Video në App Store në SHBA.
Ndërkohë, BeReal ekziston prej disa vitesh. Por firma e inteligjencës së aplikacioneve Apptopia vuri në dukje në fillim të këtij muaji se 65% e shkarkimeve gjatë gjithë jetës së saj ndodhën në vitin 2022 dhe përdoruesit e saj aktivë mujorë ishin rritur 315%. BeReal ka parë 7.67 milionë shkarkime nga viti deri më sot, që përfaqëson 74.5% të instalimeve të tij gjatë gjithë jetës. Franca (ku bazohet aplikacioni) dhe SHBA kryesojnë, me përkatësisht 20.5% dhe 19.7% të instalimeve.
Firma ia atribuon rritjen një kombinimi të fjalës së gojës, programit të ambasadorit të BeReal dhe veçorive më të reja si WidgetMoji dhe RealMoji – e para që i vendos miqtë tuaj në një miniaplikacion të ekranit bazë dhe e dyta që ju lejon të reagoni me stickers në iMessage. Megjithatë, ky nivel i rritjes së shpejtë zakonisht nënkupton shpenzime për marketing ose reklama, jo vetëm adoptim organik.
Dhe siç rezulton, të paktën një pjesë e rritjes së BeReal ishte prodhuar për ta bërë aplikacionin të dukej sikur të ishte një hit viral. Studentët e kolegjit në gazetën studentore të Brown raportuan se BeReal po u paguante atyre 30 dollarë për referim dhe 50 dollarë për një shkarkim aplikacioni me një review. Studentët do t’i merrnin paratë përmes PayPal ose Venmo, thanë ata. Ambasadorë të tjerë studentorë organizuan ngjarje dhe dhanë përfitime, për të rekrutuar përdorues të rinj, thuhet në një raport.
Programi aktual i ambasadorëve është duke u nisur nga janari deri në qershor 2022, sipas faqes së internetit të BeReal. Nuk ka asgjë të gabuar me blerjen e përdoruesve – kështu funksionon ekosistemi i aplikacionit, në fund të fundit. Përveç kësaj, disa përdorues me pagesë bëhen të angazhuar dhe besnikë. Ky është qëllimi!
BeReal deri më tani po gjen sukses me këtë model: Apptopia thotë se përdoruesit aktivë të përditshëm kanë arritur në 2.93 milionë.
Ai gjithashtu ka një vlerësim 4.8 për rreth 22,000 komente të përdoruesve në App Store dhe një vlerësim 4,5 për afro 15,000 komente në Google Play. Është aplikacioni numër 4 i përgjithshëm në App Store në SHBA për momentin.
BeReal ka të ngjarë të ketë para vetes pak karburant për blerjen e përdoruesve. Dhe duke qenë se truku i tij përfshin aktivizimin e njoftimeve, ai mund të mbajë përdoruesit besnikë me kalimin e kohës. Por ka një rrugë të gjatë për të bërë për të provuar se mund të bëhet pjesë e rotacionit të përditshëm të përdoruesve.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.